استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

تسریع در توسعه خراسان جنوبی با ورود تیم‌های سرمایه گذاری

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۷:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۷۷۲۰
تسریع در توسعه خراسان جنوبی با ورود تیم‌های سرمایه گذاری
استاندار خراسان جنوبی از ورود تیم‌های سرمایه گذاری جدید، هفته آینده به استان خبر داد.

 آقای ملانوری امروز در ستاد توسعه خاوران با بیان اینکه این سرمایه گذاری‌ها در بخش‌های معدنی ، صنعتی و گردشگری استان خواهد بود، گفت: ورود این تیم‌ها به استان از نتایج راه اندازی ستاد توسعه خاوران است و انتظار می‌رود سایر مدیران هم برای رسیدن به نتایج مطلوب در این بخش ها ، پیگیر امور باشند.

 

وی رونق بخش معادن ، صنایع و گردشگری را در گرو تامین زیرساخت‌ها عنوان کرد و افزود: اگر برای تامین زیرساخت ها، بخش دولتی و یا بخش خصوصی تعهد می‌دهد ، باید مدیران مربوطه تا زمانی که مشکل حل می‌شود، آن تعهدات را پیگیری کنند.


استاندار همچنین بر رفع موانع پیشرو سرمایه گذاران استاندار تاکید کرد و افزود: پشتیبانی و حمایت از سرمایه گذاران، زمانی معنا پیدا می‌کند که سرمایه گذار در روند کار ، معطل نشود و در ۲ هفته به نتیجه رسد.


آقای ملانوری از سرمایه گذارانی که برای ساخت بیمارستان و زائر سرا در طبس تلاش می‌کنند و هم چنین از مدیر منطقه ویژه اقتصادی که از خانم نجمه خدمتی ، تیرانداز ملی پوش استان حمایت مالی می‌کند نیز قدردانی کرد.


در این نشست همچنین دو تفاهم نامه به امضاء رسید.

 

یکی از این تفاهمنامه‌ها که به امضای استاندار و سرمایه گذار بخش خصوصی رسید در خصوص راه اندازی کارخانه پلی پروپلین تا ۱۸ ماه دیگر در ناحیه صنعتی مود است.


قرار است این کارخانه با ۲۰۰ میلیارد تومان، سرمایه گذاری، به بهره برداری رسد و برای ۱۷۰ نفر شغل ایجاد کند.


همچنین تفاهمنامه تامین مالی طرح امین توسط منطقه ویژه اقتصادی هم به امضاء استاندار و رئیس منطقه ویژه اقتصادی رسید.


هدف از این طرح ارائه مشاوره‌های مذهبی و تربیتی به دانش آموزان با اعزام روحانیون جوان به ۱۵۰ مدرسه در سطح استان است و قرار است برای حمایت از این طرح، منطقه ویژه اقتصادی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز