مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان خبر داد:

بیش از ۵۴ هزار خانوار در سال ۹۹ از گاز طبیعی برخوردار شده اند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۵:۲۲
کد خبر: ۱۲۰۱۳۳۲
بیش از ۵۴ هزار خانوار در سال ۹۹ از گاز طبیعی برخوردار شده اند
مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان از گازرسانی به بیش از 54 هزار خانوار در این استان در سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، فواد حمزوی با بیان این مطلب ، اظهار کرد : از مهم ترین پروژه های انجام شده در سال 99 ، گازرسانی به فازهای 6 و 7 بندرعباس ،  شهر رودان و 16 روستای پارسیان بوده که با بهره برداری از این پروژه ها ، جمعا 54 هزار و 193 خانوار از گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی افزود : در حال حاضر 9 هزار و 479 خانوار روستایی و 124 هزار و 695 خانوار شهری استان هرمزگان از نعمت گازطبیعی بهره مند هستند.

حمزوی خاطر نشان کرد : در سال گذشته ، دو هزار و 440  کیلومتر خطوط لوله گاز ، مورد نشت یابی قرارگرفت و بیش از 965 مورد نشتی ، کشف شد که این امر موجب جلوگیری از هدر رفت منابع، کاهش ریسک و از دست دادن سرمایه های ملی شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان ضمن اشاره به این که بیش از 98درصد گاز در هرمزگان در بخش صنایع مصرف می شود، تصریح کرد:در سال 99 نیز در استان هرمزگان، 15 صنعت از جمله 8گلخانه،3 مرغداری، 2 نیروگاه، یک کارخانه  و یک شهرک صنعتی از این نعمت خدادادی بهره مند شده اند.

مصرف گاز در هرمزگان بیش از 18 درصد رشد داشته است

مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، میزان مصرف گاز طبیعی در سال 99 در این استان را 7 میلیارد و683 میلیون و 355 هزار متر مکعب اعلام کرد و افزود:این میزان مصرف گاز در سال گذشته به مدت مشابه سال  98، بیش از 18 درصد رشد داشته است.

فواد حمزوی اظهار کرد : از این مقدار گاز مصرفی، مصارف نیروگاه ها با بیش از 41درصد،خانگی با  23.4درصد، CNG  با 3.3 درصد و  صنعتی با  5. رشد به نسبت سال 98، همراه بوده است.

 

وی افزود : پیش بینی می شود تا پایان سال 1400، حدود 45 درصد از خانوار استان، تحت پوشش گاز شهری و روستایی قرار گیرند و چشم انداز این شرکت تا پایان سال  1402 نیز، گازرسانی به 60درصد خانوارهای استان هرمزگان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز