معاون عمرانی استانداری قزوین:

ادارات قزوین یک ساعت زودتر شروع به کار می کنند

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۴:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۱۵۳۱
ادارات قزوین یک ساعت زودتر شروع به کار می کنند
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: به منظور مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات قزوین از ساعت ۶.۵ تا ۱۳.۳۰ دقیقه تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین عصر شنبه در سالن مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار شد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: جلسات بررسی تنش آبی هر هفته برگزار می شود و باید همه مصوبات اجرایی شود.

وی بیان کرد: با توجه به مصوبه هیئت دولت مبنی بر کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق در ادارات باید این مصوبه اجرا شود و اگر بتوانیم ساعات کار را یک ساعت جلو کشیده و از ساعت ۶.۵ آغاز کنیم می توانیم کمبود را جبران کرد.

وی گفت: از فردا یکشنبه ساعات کار اداری از ساعت ۶.۵ تا ۱۳.۳۰ دقیقه خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری قزوین تصریح کرد: لازم است شروع کار ادارات از ساعت ۶.۵ صبح لغایت ۱.۵ ظهر باشد و از ساعت ۱۲ تا ۱۳.۳۰ دقیقه دستگاههایی که دارای ژنراتور هستند از آن استفاده کنند تا بار انرژی کاهش یابد.

فرخزاد تصریح کرد: با تشکیل کمیته نظارت در مرکز استان و شهرستانها لازم است مصرف آب و برق در ادارات رصد شود و عصرها نیز مصرف در واحدهای تجاری کنترل شود.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق با ثبت اطلاعات مشترکان پرمصرف با پیامک و تلفن به آنها هشدار دهند تا مصرف کنترل شود.

کولرگازی در ادارات مصرف نشود

فرخزاد گفت: مصرف کولر گازی در ادارات تا ۱۵ مرداد ممنوع است و با تعیین مسئول انرژی در ادارات لازم است میزان مصرف کنترل شود.

وی اضافه کرد: در استان قزوین ۲۰ درصد مصرف انرژی در بخش خانگی و مابقی در صنعت و کشاورزی است که قرارشد در مکاتبه استاندار با مسئولان توانیر نسبت به افزایش سهمیه برق استان اقدام شود.

فرخزاد یاداورشد: شرکت آبفا لازم است برای شرایط بحرانی و احتمال خارج شدن برخی چاهها از مدار تدبیر کند تا با چالش مواجه نشویم.

وی گفت: توزیع مناسب قطع آب و برق برای جلوگیری از نارضایتی و برخورد با رمز ارزهای غیر مجاز و حضور ماموران راهور در تقاطع های پر ترافیک در زمان قطع برق از دیگر اقدامات موثر برای مدیریت شرایط است.

فرخزاد گفت: پیش بینی ژنراتورهای سیار در زمان قطع برق در چاهها و دعوت از مردم برای صرفه جویی از دیگر اقدامات لازم در این ایام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز