استاندار اردبیل:

شرایط بحرانی کرونایی در انتظار استان است

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۲۸۵۷
شرایط بحرانی کرونایی در انتظار استان است
استاندار اردبیل گفت: خیز جدید کرونا در استان اردبیل شروع شده و افراد بستری در بیمارستان‌ها در طول یک هفته اخیر در حال افزایش بوده و این نشان از وضعیت بحرانی استان و زنگ خطر کرونایی اردبیل است.

به گزارش برنا؛ جلسه قرارگاه مرکزی طرح شهید سلیمانی در اردبیل با حضور مسئولان استانی برگزار و در این جلسه به خیز جدید کرونا در استان اشاره شد؛ همچنین مسئولان از خطر کرونای دلتا تا 10 روز آینده در استان خبر داده و کودکان را در معرض خطر عنوان کردند.

در این باره اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: خیز جدید کرونا در استان اردبیل شروع شده و افراد بستری در بیمارستان‌ها در طول یک هفته اخیر در حال افزایش است که این نشان از وضعیت بحرانی استان و زنگ خطر کرونایی اردبیل محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: انتظار ما از هم‌استانی‌ها رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک است و انتظار می‌رود فرهنگ‌سازی‌های استفاده از ماسک در استان که به سطح پایینی رسیده نیز هر چه سریع‌تر مورد  توجه واقع شود تا بتوانیم این ویروس را هر چه سریع‌تر مهار کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برنامه‌‌ریزی شده تا با همکاری و مشارکت همدیگر بتوانیم این ویروس منحوس را ریشه‌کن کرده و از آغاز موج پنجم کرونا جلوگیری شود، چرا که هم‌اکنون یک خطر جدی استان را تهدید می‌کند و نیاز است در این زمینه هوشیاری کامل را داشته باشیم.

بهنامجو تصریح کرد: استان اردبیل در حال حاضر متأثر از کشور شده و گام‌های اساسی در این زمینه باید برداشته شود که یکی از این موارد قرنطینه‌سازی خانواده‌ها به صورت هوشمند باشد و همکاری‌های لازم مورد توجه واقع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز