علیرضا نظری ، نماینده خمین در مجلس یازدهم:

برنامه های سجادی برای وزارت ورزش و جوانان جامع و خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۱۵۲۰
برنامه های سجادی برای وزارت ورزش و جوانان جامع و خوب بود
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت :  گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان و مدال آوردن کشور است.

 به گزارش برنا از اراک ،علیرضا نظری در گفت وگو با برنا افزود:با توجه به سابقه ورزشی، دکتر سجادی می تواند کمک شایانی به جامعه ورزش و جوانان کند.

نماینده خمین در مجلس یازدهم در ادامه اظهار داشت: سجادی برای کسب رأی اعتماد از نمایندگان خانه ملت طی روزهای آینده باید در کمیسیون های مختلف حاضر شود تا بتواند با ارائه برنامه های خود نظر آنها را جلب کند .

وی در مورد برنامه های ارائه شده از سوی سجادی گفت: به نظر بنده برنامه های ایشان جامع و خوب بود هرچند من یک رای دارم و ایشان باید نظر سایر نمایندگان را نیز جلب کند.

نظری در پاسخ به این سوال که وزن کابینه پیشنهادی دولت را چطور ارزیابی می کنید ، گفت : به نظر بنده وزرای پیشنهادی به سه گروه تقسیم می شوند. برخی از آنها مانند وزیر پیشنهادی نفت ، خارجه و صنعت با توجه به سابقه ای که دارند شانس بالایی برای کسب رای اعتماد دارند‌.

نماینده خمین تصریح کرد:گروه دوم وزرایی هستند که در روز های آینده باید تلاش کنند و با شرکت در کمیسیون ها نظر نمایندگان را جلب کنند ؛برخی از وزرای پیشنهادی نیز مانند وزیر پیشنهادی آموزش و پروش و چند وزارتخانه دیگر شانسی برای کسب رأی نمایندگان مردم در مجلس ندارند.

وی گفت: کابینه پیشنهادی رئیسی فرا جناحی با تفکر انقلابی است و رعایت اصل تخصص گرایی در وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهور شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز