استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

حمایت از جوانان مهارت آموز با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۳:۳۹:۰۵
کد خبر: ۱۲۳۳۴۸۰
جوانان جویای کاری دارای مهارت در خراسان جنوبی، با پرداخت تسهیلات کم بهره حمایت می شوند.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: باتوجه به تقاضای زیاد این قشر برای اشتغال، جوانان جویای کاری که مهارت لازم را یادگرفته و ایده و طرح برای اشتغال دارد اگر متقاضی تسهیلات باشد، تسهیلات کم بهره به آنها تعلق می گیرد.

آٖقای ملانوری همچین از بهره برداری خانه جوان استان تا پایان دهه فجر خبر داد و گفت: امیدواریم با بهره برداری از آن در حوزه برنامه ریزی و اقدامات جوانان از آن استفاده شود.

همچین آیین نامه شورای مشورتی جوانان در این جلسه مصوب شد

استاندار افزود: بر اساس آیین نامه شواری مشورتی جوانان باید در همه شهرستان‌ها یک شواری مشورتی جوانان از بین جوانان با انگیزه، ماهر و متخصص در حوزه‌های مختلف در کنار فرمانداران تشکیل شود.

وی افزود: در این شورا باید نظرات و ایده‌های مشورتی جوانان مطرح شود و مجموع نظرات در ستاد ساماندهی امور جوانان استان تبدیل به برنامه و مصوبه شود و در راستای خدمات حوزه جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

آقای ملانوری با بیان اینکه در ستاد توسعه خاوران فعالیت خوبی برای توسعه استان شده است افزود:جوانان یکی از گروه‌های بسیار موثری هستند که در فعالیت‌ها و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در این ستاد مبتوانند کمک کنند.

وی گفت: نشست‌ها و کمیته‌های بعدی ستاد توسعه خاوران با حضور نمایندگان جوانان خواهد بود و از طرح و نظرات آن‌ها برای سرعت توسعه و سرمایه گذاری پایدار در استان استفاده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز