استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۵۳۳۳
استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است و حضور ایران در منطقه حضور جدی و تاثیرگذار است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، صبح امروز استاندار در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان از پرسنل نیروی انتظامی استان به منظور ایجاد امنیت و همکاری در حوزه مبارزه با بیماری کرونا طی این مدت قدردانی کرد.

آقای ملانوری وجود امنیت و سلامت را از مهمترین نعمت های خداوند برشمرد و افزود: امروز در حوزه امنیت و سلامت تمام نیروهای انتظامی در رده های مختلف حضور فعال و همکاری نزدیک دارند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی به قیام و اهداف امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت:  مکتب امام حسین درس خدمت ، ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت و شهادت برای ما به ارمغان آورده است.

استاندار افزود: امروز ایران اسلامی یکی از امن ترین کشورهای جهان است و حضور ایران در منطقه حضور جدی و تاثیرگذار است.

آقای ملانوری با تشکر از کارکنان نیروی انتظامی استان در رده های مختلف از سردار فرشید قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ تن مواد مخدر از قاچاقچیان موادمخدر و همچنین ۲۶۸ هزار لیتر مواد سوختنی طی این مدت کشف و ضبط شده است.

سردار فرشید افزود: در بحث سرقت کالا نیز از ابتدای سال ۷۰ درصد سرقت‌های انجام شده که عمدتا از سرقت‌های کوچک بوده است کشف و عامل آن بازداشت شد.

در پایان این مراسم استاندار و فرمانده نیروی انتظامی استان از نمایشگاه دفاع مقدس بازدید کردند.

در این نمایشگاه تصاویری از شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای نیروی انتظامی  و شهدای امنیت و انواع کتب و وسایل و ادوات مربوط به نیروی انتظامی و تصاویری از عملکرد پلیس در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز