یادمان شهدا گمنان دیهوک افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۱:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۹۳۶۲
یادمان شهداگمنان شهرستان دیهوک با حضور مسئولین همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش برنا خراسان جنوبی،  یادمان گلزار همیشه منور شهدای گمنام بخش دیهوک در شب اربعین حسینی، با حضور سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس افتتاح، و مورد بهره برداری قرار گرفت. 

در این مراسم که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد، مهدی الاهی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و همیاری و همکاری سپاه شهرستان اظهار داشت: برای ساخت یادمان شهدای گمنام اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی الاهی گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا از این فضای معنوی و زیبایی که در یادمان شهدای گمنام ایجاد شده، حداکثر بهره‌برداری معنوی گرفته شود و نسل جوان و نوجوان بیش از پیش با فرهنگ والای ایثار و شهادت آشنا شوند و این فرهنگ غنی و ارزشمند در فرهنگ شهر و شهرستان جاری و ساری شود.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس نیز شهدا را مایه برکت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب دانست و گفت: خدمت به شهدا و خادمی آنان، سند ماندگار و افتخار جاماندگان از شهید و شهادت است. یادگاران هشت سال دفاع مقدس، بزرگ‌ترین سرمایه فعلی کشور  و پشتوانه عظیم مردمی بوده و مردم استان خراسان جنوبی و شهرستان دیهوک ، مانند دیگر مردم کشور، عشق و علاقه شهدا را در دل و قلب خود پرورش می‌دهند. مسئولان باید کاری کنند که این روحیه شهادت‌طلبی و شهیددوستی در مردم زنده بماند.

مهدی الاهی رئیس شورای تامین شهرستان طبس، در هفته دفاع مقدس، با همراهی حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهر دیهوک، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، با حضور در بخش دیهوک، ضمن ادای احترام و نثار صلوات به مقام شامخ شهدای گمنام، یادمان و المان شهدای گمنام این بخش مورد بهره برداری عاشقان و رهروان شهدا قرار دادند. 

 در آیین افتتاح این پروژه فرهنگی که عملیات اجرایی و مرمت آن از سال ٩٨ آغاز گردیده است، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، سرهنگ خبازی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، مهدی شجاع بخشدار دیهوک، و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز