مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی:

طرح توسعه شهرک صنعتی خیرآباد اراک کلید خورد

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۴:۳۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۴۵۳۰۶
طرح توسعه شهرک صنعتی خیرآباد اراک کلید خورد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: گام‌های عملیاتی طرح توسعه ۲۰۰ هکتاری شهرک صنعتی خیرآباد اراک با هدف تامین زمین برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کلید خورد.

به گزارش برنا از اراک ، طیب میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: طرح توسعه شهرک صنعتی خیرآباد اراک با تصمیم هیات مدیره شهرک‌های صنعتی استان در راستای تکمیل اراضی مورد نیار انجام شده است.

وی اظهار داشت: ایجاد امکانات زیرساختی و تامین خدمات مورد نیاز از برنامه‌های توسعه این شهرک است تا مشکلات سرمایه گذاران برطرف شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: در صورت تکمیل طرح‌های زیرساختی به زودی امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در طرح توسعه شهرک صنعتی خیرآباد اراک وجود دارد. 

میرزایی در ادامه افزود: پایش واحدهای صنعتی یکی از ماموریت‌های محوری وزارت صنعت، معدن و تجارت است تا مشکلات و موانع تولید شناسایی شده و براساس  بسته حمایتی پیشنهادی تلاش هدفمندی در راستای بهبود امور تولید صورت بگیرد.

وی اظهار داشت: موانع تولید در واحدهای صنعتی در دست جمع‌آوری است که به‌زودی این مشکلات در سامانه وزارت صمت قرار می‌گیرد تا راهکارهای برنامه‌ای برای عبور از آن‌ها پی گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز