داوود مهابادی :

بازیکنان خوشه طلایی نمایشی تحسین برانگیز داشتند

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۰۶:۴۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۸۱۴۶
بازیکنان خوشه طلایی نمایشی تحسین برانگیز داشتند
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: با توجه به دیرهنگام شدن روند آماده سازی و نفراتی که جذب تیم شده اند، تلاش می کنیم امتیازات لازم را در نیم فصل نخست کسب کنیم و در ادامه برای جایگاه بالاتر در جدول لیگ آزادگان بجنگیم.

به گزارش برنا از اراک، داوود مهابادی در پایان نخستین دیدار تیمش مقابل ویستاتوربین تهران که در هفته نخست رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور (لیگ آزادگان) و در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد،  گفت: معمولا بازی اول هر تورنمنت برای تیمها سخت است اما بازیکنان تیم خوشه طلایی نمایشی تحسین برانگیز داشتند و سه امتیاز مهم را بدست آوردیم. 

وی بیان کرد: در نیمه اول این دیدار بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و اگر گرمای هوا و شرایط زمین اجازه می‌داد شاید با استفاده از فرصت هایی که به دست آوردیم، گل‌های بیشتری به ثمر می رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه تصریح کرد:در نیمه دوم بازی اگر شاگردانم در ضد حملات دقت بیشتری داشتند، امکان افزایش اختلاف گل ها میسر می شد.

مهابادی در مورد داوری مسابقه امروز، عنوان کرد: یکی از بهترین داوران لیگ این دیدار را سوت زد و از عملکرد او رضایت داریم.

وی در مورد چشم‌انداز تیم خوشه طلایی در لیگ آزادگان امسال، گفت: نکته حائز اهمیت کسب امتیاز در نیم فصل اول لیگ است که امیدواریم با تلاش بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه این هدف‌گذاری محقق شود و در ادامه راه به خصوص نیم فصل دوم برای کسب رتبه و جایگاهی مناسب کوشش خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز