معاون سیاسی امنیتی استانداری :

واکسیناسیون ۵۳ درصدی مردم استان مرکزی در برابر کرونا

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۴:۵۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۳۹۷۰
واکسیناسیون ۵۳ درصدی مردم استان مرکزی در برابر کرونا
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ۸۷ درصد مردم این استان تاکنون دُز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی گفت: ۵۳ درصد شهروندان این استان نیز نوبت دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند و لازم است تا هدفگذاری ۹۵ درصدی واکسیناسیون شهرستان‌ها در دستور کار فرمانداران و روسای شبکه‌های بهداشت شهرستان‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: سه فرماندار و سه رئیس شبکه بهداشت شهرستان‌هایی که تا هفته آینده ۹۵ درصد مردم شهرستان‌های تحت مسئولیت آنان، علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شوند در نشست شورای اداری و ستاد مدیریت کرونا مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، بهره‌گیری از طرح شهید سلیمانی را از جمله راهکارهای تحقق واکسیناسیون ۹۵ درصدی در استان عنوان کرد و گفت: امید است با بهره‌گیری از این طرح، استان مرکزی بتواند مقام نخست واکسیناسیون ۹۵ درصدی علیه این بیماری را در کشور به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات موجود بیشتر افرادی که بر اثر کرونا جان خود را از دست می دهند افرادی هستند که واکسن بیماری کووید ۱۹ را دریافت نکرده‌اند و امید است تزریق واکسن در دستور کار شهروندان قرار گیرد.
اکرمی با یادآوری مشاهده سویه جدید دلتا پلاس در برخی کشورها افزود: نیاز است با انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مرکزی و کشور از شدت پیک ششم بیماری کووید ۱۹ در استان و کشور جلوگیری کرد.
وی از کاهش ۳۴ درصدی موارد مثبت کرونا در استان مرکزی خبرداد و افزود: تعداد موارد مثبت این ویروس از ۲ هزار و ۸۸۶ مورد در هفته چهارم مهرماه به یک هزار و ۸۹۱ مورد در هفته نخست آبان ماه کاهش یافته که این مهم با همکاری مردم و تلاش بخش درمان استان محقق شده‌است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در این استان بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا انجام شده و مصوبات این ستاد ملاک بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها است.
اکرمی خاطرنشان کرد: برگزاری آیین ۱۳ آبان نیز در استان بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا کشور انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز