معاون سیاسی امنیتی استانداری :

استاندار مرکزی کوله باری از تجربه ملی را با خود دارد

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۸:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۷۹۴۵
استاندار مرکزی کوله باری از تجربه ملی را با خود دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: هرکس دلسوز نظام است باید به دولت کمک کند و در هر جایگاهی کار خود را به درستی انجام دهد تا دولت در پیشبرد اهداف خود موفق شود، امیدواریم این دولت بتواند در کاهش آلام مردم موفق باشد.

به گزارش  برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در آیین تکریم و معارفه استاندار مرکزی که با حضور وزیر کشور برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین استان اظهار کرد: عملکرد همه مدیران از سوی نهادهای نظارتی رصد می شود اما سه مرجع نظارتی فراقانونی و بالاتر از قانون که همان خداوند، مردم و وجدان شخصی هستند ناظر بر اعمال ما هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: سیدعلی آقازاده استاندار پیشین استان مرکزی که امروز تودیع می شود، شخصی با برنامه بود و برای بخش های مختلف اجرایی استان برنامه داشته و شخصا پیگیر این برنامه ها بود و از هیچ تلاش و خدمتی برای استان فروگذار نکرد و امید است بهترین ها از سوی خداوند برای او رقم بخورد.

اکرمی بیان کرد: فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید استان مرکزی که امروز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، فرزند استان بوده و این یک مزیت برای استان محسوب می شود و از این بابت از وزیر کشور برای این انتصاب برای استان تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: استاندار جدید مرکزی کوله باری از تجربه ملی را با خود دارد و این تجربیات می تواند وی را در حل مسائل و مدیریت استان یاری کند.

اکرمی با بیان اینکه دولت ها در جمهوری اسلامی در یک فرآیند شرعی و قانونی انتخاب می شوند، گفت: هرکس دلسوز نظام است  باید به دولت کمک کند و هرکس در هر جایگاهی کار خود را به درستی انجام دهد تا دولت در پیشبرد اهداف خود موفق شود، امیدواریم این دولت بتواند در کاهش آلام مردم موفق باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز