معاون سیاسی امنیتی استانداری :

استان مرکزی در جایگاه دوم تزریق واکسن کرونا قرار گرفت

۱۴۰۰/۰۸/۲۹ - ۱۳:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۳۵۸۸
استان مرکزی در جایگاه دوم تزریق واکسن کرونا قرار گرفت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: این استان با تزریق بیش از یک میلیون دُز اول واکسن کرونا، رتبه دوم کشور را در این شاخص به خود اختصاص داده است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی، افزود: این استان در تزریق هر ۲ دُز واکسن کرونا نیز رتبه هفتم کشور را دارد که در جای خود جایگاه مطلوبی است.

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در ۲ ماه گذشته در کشور و استان مرکزی با همکاری مردم و زحمات کادر درمان به خوبی مدیریت شده و سیر نزولی را می‌پیماید و انتظار می‌رود آحاد مردم و مسئولان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن نسبت به حفظ این شرایط همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: هفته گرامیداشت بسیج فرصتی در راستای همکاری هر چه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی با بسیج جامعه پزشکی به‌منظور شتاب‌بخشی به فرآیند واکسیناسیون است.

اکرمی بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس از هفته جاری تمامی معلمان و دانش‌آموزان باید نسبت به تکمیل فرآیند واکسیناسیون اقدام کرده و اداره کل آموزش و پرورش وظیفه دارد تا ۲ هفته آتی معلمانی را که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند را به دانشگاه علوم پزشکی اراک معرفی کند.

وی اظهار داشت: متصدیان امور صنفی و رانندگان اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون و برون شهری نیز وظیفه دارند تا ۲ هفته آتی  تصویر کارت واکسیناسیون خود را در محل فعالیت و یا شیشه اتومبیل خود نصب کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز