قناعت: فضای حاکم بر کشور فضای کار تلاش و جنب و جوش است

۱۴۰۰/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۹۷۶۵
قناعت: فضای حاکم بر کشور فضای کار تلاش و جنب و جوش است
استاندار خراسان جنوبی گفت: با رویکرد دولت سیزدهم، فضای حاکم بر کشور، فضای کار، تلاش و جنب و جوش است.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت با بیان این مطلب در نشست نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، شهرداران و اعضای‌ شوراهای اسلامی شهرهای قاین و حاجی آباد خاطرنشان کرد:
نا هم باید این فضا و رویکرد را در استان پیاده و اجرا کنیم.
وی ادامه داد: تحریم های نظام سلطه، ضعیف بودن برخی مدیران سطح کشور و شیوع کرونا، مشکلاتی را برای کشور به همراه داشته است.
به گفته وی؛ فشار اصلی این مشکلات بر روی مردم به ویژه در مناطق محروم تر و کمتر برخوردار است.
استاندار با بیان این که در حوزه معیشت مردم، شرایط مساعد نیست، اظهار داشت: با وجود مجلس انقلابی و با همت رئیس جمهور و برنامه های کارآمد ایشان، بارقه های امید در بین مردم هویدا شده است.
قناعت تأکید کرد: طی همین مدت کوتاه، اقدامات درخور توجهی صورت گرفته اما برای رسیدن به مقصود، راه سختی درپیش داریم.
وی با اشاره به ظرفیت های استان متذکر شد: برای بهره برداری از این ظرفیت ها در راستای رفاه، توسعه و تحول باید همه در کنار هم قرار بگیریم، فضای همدلی، تعامل و وفاق شکل بگیرد و کار بدون حاشیه ، ادبیات واحد حاکم بر استان شود.
استاندار به اقداماتی اشاره کرد که در راستای توسعه و پیشرفت استان صورت گرفته و گفت: ما باید با تلاش شبانه روزی و با استفاده از این فرصت که دولت و مجلس به مناطق محروم توجه ویژه ای دارند، در راستای تعالی استان گام های بلندتری برداریم.
قناعت با تأکید بر مسایل مطرح شده در جلسه خاطرنشان کرد: برای تحقق هر چه سریع تر این مطالبات و رفع مشکلات عنوان شده می بایست موارد اولویت بندی شوند.
وی ادامه داد: این موارد طی نشست های کارشناسی با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور دستگاه های مرتبط بررسی و واکاوی شوند و با تعیین ضرب الاجل در دستور کار حوزه ها قرار گیرند.

نماینده مردم شهرستان‌های قائنات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به پیشینه و قدمت شهرستان قائنات، خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد.
آقای اسحاقی در این دیدار با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان های قائنات و زیرکوه؛ خواستار تخصیص اعتبار برای طرح دوبانده سازی مسیر ورودی شهر قاین به مساحت ۴ کیلومتر، کمک به فعال سازی معادن این شهرستان برای رونق کارخانه فولاد قاین، واگذاری زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تسریع در اجرای ساخت پادگان قاین، اتمام طرح دوبانده سازی جاده قاین - بیرجند، راه اندازی بیمارستان در شهرستان زیرکوه، فعال کردن بازارچه مرزی یزدان و حل مشکل آب آشامیدنی در شهرستان‌های زیرکوه و قائنات شد.
استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر مسایل مطرح شده در جلسه گفت: برای تحقق هر چه سریع‌تر این مطالبات و رفع مشکلات عنوان شده می‌بایست موارد اولویت بندی شوند.
به گفته وی؛ نتایج این جلسات در قالب یگ کزارش جامع به دفتر استاندار ارائه گردد تا در جلساتی خاص و در بازدیدهای میدانی تصمیم گیری شوند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز