استاندار مرکزی : مشکلات تیم خوشه طلایی ساوه در اسرع وقت حل شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۷۸۱۹۲
استاندار مرکزی : مشکلات تیم خوشه طلایی ساوه در اسرع وقت حل شود
استاندار مرکزی گفت: مشکلات موجود تیم خوشه طلایی ساوه باید در اسرع وقت حل شود و اینکه باشگاه را به دلیل مشکلات زیرساختی از میزبانی مسابقات محروم کنند، قابل پذیرش نیست.

به گزارش برنا از اراک ، فرزاد مخلص الائمه در این خصوص اظهار داشت: در این رابطه به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و فرمانداری ویژه ساوه ماموریت داده می‌شود تا شناسایی عوامل بروز این مشکلات را پیگیری کنند.

وی با تقدیر از حضور مستمر تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش با هدف امیدآفرینی در بین جوانان و علاقمندان به ورزش به ویژه مردم ساوه، افزود: سلب میزبانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساوجی‌ها به علت مشکلات زیرساختی ورزشگاه شهید چمران غیرقابل پذیرش است و در اسرع وقت باید مشکلات برطرف شود.

بر این اساس، استاندار مرکزی برای رفع مشکلات کنونی به اداره کل بازرسی استانداری و فرمانداری ویژه ساوه مأموریت داد تا ضمن بررسی موضوع، عوامل منجر به از بین رفتن کیفیت زمین چمن استادیوم شهید چمران آن هم تنها پس از یک فصلِ فوتبالی شناسایی شوند و از اداره کل ورزش و جوانان استان پاسخ لازم را دریافت کنند و نتیجه رسیدگی را به اطلاع عموم برسانند.

مخلص الائمه تصریح کرد:  اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تا پیش از رفع مشکلات زمین مسابقه این تیم، نسبت به معرفی ورزشگاه جایگزین در استان و تخصیص آن به میزبانی خوشه طلایی اقدامات لازم را به‌عمل آورد.

 

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز