سیره شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی برای نسل جوان به خوبی تبیین‌ شود

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۷۸۵۴۶
سیره شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی برای نسل جوان به خوبی تبیین‌ شود
استاندار مرکزی گفت: به‌ کاری گیری ظرفیت‌های مردمی در برگزاری آیین‌های مذهبی و فرهنگی امری ضروری است.

به گزارش برنا از اراک ، فرزاد مخلص الائمه در نشست هماهنگی آیین سالگرد سردار سلیمانی، تشییع شهدای گمنام و ارتحال آیت الله مصباح یزدی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در آیین‌های مذهبی، به دلیل اینکه افراد جامعه مخاطب اصلی این آیین‌ها هستند، تاثیر بیشتری در بین جامعه به خصوص قشر جوان به همراه دارد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: ترویج گفتمان و مکتب شهید حاج سلیمانی از طریق برنامه‌های بلند مدت مورد توجه دستگاه‌های استان باشد.

وی گفت: به جهت تلاقی برنامه‌های ایام‌ فاطمیه و ۲ مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم‌سلیمانی و علامه مصباح شاهد حجم زیادی از برنامه‌ها هستیم که لازم است برنامه‌ها با هم افزایی و یکپارچگی اجرا شوند.

استاندار مرکزی افزود: با تاکید بر اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی از طریق برنامه‌های بلند مدت گفت: پیش بینی برنامه‌های محتوایی یک ضرورت است تا گفتمان مقاومت و سیره شهید سلیمانی و علامه مصباح یزدی برای نسل جوان به خوبی تبیین‌ شود.

دکتر مخلص الائمه افزود: شهرداری اراک در خصوص اکران برنامه آن زمستان به ستاد مردمی بزرگداشت علامه مصباح کمک های لازم را ارائه دهد و تمهیداتی دیده شود این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی چندین بار اکران شود.

وی تاکید کرد: تولید محتوا و ترویج گفتمان جهاد و مقاومت با محوریت جوانان همراه با ابتکار و هنرمندی برای مناسبت‌ها مد نظر قرار گیرد.

استاندار مرکزی با یادآوری همزمانی برگزاری آیین سالگرد سردار سلیمانی، تشییع شهدای گمنام و ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: ۱۴ دستگاه به خصوص سپاه روح الله این استان، شهرداری اراک وظیفه برگزاری ایین آیین‌ها را برعهده داشته و نیاز است برای برگزاری هرچه بهتر این آیین‌ها از جان و دل مایه گذاشته شود.

مخلص الائمه افزود: برخی اعتقاد دارند انقلاب اسلامی ایران در روز شهادت سردار سلیمانی به ۲ قسمت برش خورده که انقلاب پیش از شهادت و پس از شهادت سردار دل‌ها تقسیم شده‌ است.

وی ادامه داد: برگزاری آیین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در ادارات باید به افرادی سپرده شود که از جان و دل پای کار باشند.

مخلص الائمه افزود: برای برپایی مراسم، همه دستور العمل های بهداشتی باید به‌ طور کامل رعایت شوند و  تمهیدات لازم برای برپایی مراسمی در شان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شود.

استاندار مرکزی بایاد آوری اظهار نگرانی جدی ستاد ملی کرونا از سویه جدید امیکرون در کشور گفت: ریاست جمهوری در این نشست تاکید داشتند دستگاه‌ها در آیین‌ها و مناسبات ملی و مذهبی پیش رو ضمن انجام وظایف و مسئولیت‌های خود، مسئولان برگزاری این آیین‌ها را نیز رها نکنند.

مخلص الائمه افزود: با توجه به مشاهده سویه جدید ویروس کرونا در کشور نیاز است برای جلوگیری از شیوع این ویروس در استان مرکزی تمهیدات لازم در برگزاری این آیین‌ها اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به تعدد برنامه‌ها نیاز است ۲ تا سه برنامه با یکدیگر ادغام شده و هزنیه تهیه ملزومات بهداشتی در این آیین‌ها توسط سپاه روح الله استان مرکزی و شهرداری‌ها تامین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز