آنچه ملت ایران از استقلال و عزت به‌ دست آورده، ره‌آورد شهیدان است

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۲۸۱۶۷۷
آنچه ملت ایران از استقلال و عزت به‌ دست آورده، ره‌آورد شهیدان است
رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: عزت و استقلال امروز کشور حاصل خون شهیدان است که باید ضمن گرامیداشت یاد این قهرمانان، برای پاسداشت رشادت های آنان سکان امور به صالحان سپرده شود.

به گزارش برنا از اراک،  حجت‌الاسلام  سید علیرضا ادیانی در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی در سالن اجتماعات حوزه علمیه حضرت فاطمه الزهرا(س) افزود: در تاریخ اسلام مردانی با مجاهدت و تلاش، اسلام و نورانیت را بسط داده و استکبار و تاریکی‌ها را با نثار خون زدودند.

وی بیان کرد: امروز جان برکفان نیروی انتظامی به پیروی از منویات مقام معظم رهبری با تقدیم جان خود برای امنیت و آسایش جامعه تلاش می‌کنند و وجود مقدس شهدای ناجا گواهی بر این ادعاست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی و جهادی، این کشور را در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان و بدخواهی کینه‌ورزانی همچون آمریکا و اسرائیل و عوامل نفوذ حفظ کرد.

به گفته حجت الاسلام ادیانی، نهم دی در تاریخ ماند چون ادامه راه شهیدان بود و در زمان فتنه‌ای بزرگ، پرچم حق در مقابل باطلان برافراشته شد و اگر تا امروز این علم برپاست به این علت که شعله جهاد و شهادت خاموش نشده است.

 

وی عنوان کرد: ملتی که حاضر است برای آرمان‌ها و ارزش‌های خود و رسیدن به تمدن نوین اسلامی، جوانان خود را تقدیم کند به اهداف خود دست خواهد یافت.

رئیس سازمان عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: آنچه ملت ایران از استقلال و عزت به‌ دست آورده، ره‌آورد شهیدان است و در این مسیر نباید تجلیل از خانواده شهیدان را فراموش کنیم.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: یادواره شهدا یعنی یاد ارزش‌ها و این کمترین کاری است که در مقابل شهدا می‌توان انجام داد.

وی با بیان اینکه روحیه حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام با یاد شهدا احیا می‌شود، گفت: مصداق جهاد تبیینی برپا داشتن یاد و نام شهیدان و ترویج روحیه شهادت طلبی است و امروز نیروی انتظامی با تمام وجود در خدمت خانواده شهدا است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز