ترکیب آلومینیوم مقابل استقلال تهران اعلام شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۳ - ۱۳:۳۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۱۸۹۳
ترکیب آلومینیوم مقابل استقلال تهران اعلام شد
رسول خطیبی نفرات اصلی خود در دیدار با استقلال را مشخص کرد.

به گزارش برنا از اراک ،  تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در حال حاضر رتبه چهارم را در اختیار دارد و توانسته فصل خوبی داشته باشد، امروز در دیداری حساس میزبان استقلال خواهد بود که امیدوار است مثل بازی با پرسپولیس، دیگر تیم پرطرفدار فوتبال ایران را هم شکست بدهد و فاصله‌اش با صدر جدول را کمتر کند.

 

شاگردان رسول خطیبی که پس از ۱۱ هفته شکست‌ناپذیری در لیگ برتر و یک برد در جام حذفی، در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت آبادان باخت غیرمنتظره‌ای داشتند، امروز به دنبال جبران برابر استقلال هستند و می‌خواهند با یک برد دیگر به شرایط خوب گذشته برگردند.

آلومینیوم در بازی امروز حسین پورحمیدی را درون دروازه دارد؛ رامتین سلیمان‌زاده و وحید محمدزاده مثل همیشه زوج خط دفاعی اراکی‌ها را تشکیل می‌دهند و میلاد فخرالدینی و پوریا آریاکیا نیز به‌عنوان مدافعان راست و چپ مقابل استقلال بازی می‌کنند.

مصطفی احمدی و محمد قائدرحمتی که جزو خوب‌های این فصل آلومینیوم بوده‌اند، دوباره در کنار هم بازی می‌کنند و هافبک‌های دفاعی اراکی‌ها مقابل استقلال هستند که جلوتر از آنها امیر نوری به میدان خواهد رفت.

اسماعیل شریفات برابر تیم سابق خود در پست وینگر راست به کار گرفته شده و در جناح چپ نیز محمد علی‌نژاد بازی می‌کند و رسول خطیبی به دنبال ایجاد موقعیت و گلزنی با حرکات تکنیکی و سریع این دو بازیکن است.

آلومینیوم که مثل دو هفته گذشته علیرضا نقی‌زاده و سجاد آقایی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و از محمدامین اسدی نیز در فهرست نفراتش بهره نمی‌برد، نیما درودی را برای دومین مسابقه متوالی در خط حمله دارد.

 

ترکیب آلومینیوم مقابل استقلال به‌صورت زیر است:
حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز