حاج قاسم سلیمانی قهرمان تکرار نشدنی طول تاریخ ایران است

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۱۱:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۸۲۲۵۳
مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حسن عزیزی مدیر کل ، معاونین ، روسای ستادی و جمعی از همکاران در نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد .

به گزارش برنا از خراسان جنوبی ، در این مراسم حسن عزیزی مدیر کل ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : سردار سلیمانی به عنوان یک چهره ایرانی و یک چهره جهانی و بین المللی شناخته شده است و آن چه که حاج قاسم سلیمانی را در چشم ملت و جهان بزرگ کرد، بلاتردید اخلاص ، معنویت ، ارزش های متعالی و وفاداری که به ملت بزرگ و همه مظلومان عالم داشت .

وی افزود : ما باید تلاش کنیم آن چه که شایسته کرامت خانواده های معزز شهدا ، مردم ولایتمدار و بصیر استان است را با کار ، تلاش مفید ، سازنده و عالمانه انجام دهیم و این حداقل انتظاری است که شهدا ، خانواده های شهدا و مردم ولایتمدار استان از ما دارند و ما به برکت خون عزیز این شهدا ،نقش بسیار کوچکی را در اعتلای فرهنگ حاج قاسم داشته باشیم .

حسن عزیزی با اشاره به برخی از فرازهای وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : حاج قاسم در طلیعه وصیت نامه خودشان عنوان کردند که تمامی کارها و اموری را که انجام دادند صرفا یک عمل بسیار ناچیز در پیشگاه خداوند متعال است و این کار و تلاش را با نیت پاکیزه بودن و پذیرش در نزد خداوند متعال خواستار شدند .

مهدی قناد معاون امور جوانان اداره کل هم ضمن گرامیداشت دهه بصیرت ، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : این مراسم به یاد سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی است و امیدواریم که خداوند متعال ما را روهرو شهید عزیز قرار دهد . گفتنی است: در پایان کارکنان اداره کل ورزش و جوانان با قرائت فاتحه و گلباران تمثال سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز