استاندار خراسان جنوبی: هنر جمهوری اسلامی خلق یک مدل حکمرانی نوین است

۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۵۶۳۸
استاندار خراسان جنوبی: هنر جمهوری اسلامی خلق یک مدل حکمرانی نوین است
استاندار خراسان جنوبی گفت: هنر جمهوری اسلامی این است که یک مدل حکمرانی نوین و جدید را خلق نمود.

 به گزارش برنا از خراسان جنوبی؛ قناعت با بیان این مطلب در جلسه دیدار رؤسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در سایه انتخابات که از آن به عنوان مردم سالاری دینی یاد می کنیم، با هدایت های امام راحل (ره) و به همت مردم دین دار و ولایتمدار ایران اسلامی، شکل جدیدی از حکومت پدید آمد.
وی ادامه داد: در این شیوه جدید، دین در کنار دنیا، معنویت در کنار زندگی، علم در کنار اخلاق، عدالت در کنار پیشرفت و... قرار گرفتند.
استاندار متذکر شد: تأکید جمهوری اسلامی بر این است که در زندگی انسان معاصر، پیشرفت و تعالی در سایه معنویت مقدور و ممکن می باشد.
قناعت تأکید کرد: ما هنوز که هنوز است هزینه های این باور و استراتژی درست را می پردازیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مدیران در تعالی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر مدیران کارآمد و دلسوز در صدر امورات قرار گیرند، قطعاً توفیقات خوبی را هم شاهد خواهیم بود.
استاندار با اشاره به این که استان ما هم از این قاعده مستثنی نیست، تصریح نمود: با حضور مدیران جهادی و بچه های حزب اللهی می توانیم برای پیشرفت استان برنامه ریزی کرده و گام های بلندی برداریم.
قناعت ادامه داد: همان طور که در جلسه معارفه عنوان کردم، جایگاه استان در صنعت سی و یکم و در سهم از تولید ناخالص بخش کشاورزی، سی ام است که این دو اصلاً برازنده خراسان جنوبی با این همه ظرفیت نمی باشد.
وی متذکر شد: باید به گونه ای کار کنیم که چهار سال بعد اگر از ما بپرسند در حوزه صنعت، معدن، آب، محصولات کشاورزی، راه، اشتغال و معیشت مردم چه کردید، دست مان پر باشد.
به گفته وی؛ ما باید در استفاده از ظرفیت نیروی انسانی ولایی و متعهد نیز تمام تلاش خود را بکنیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز