استاندار در رأس پیگیری دغدغه های خبرنگاران

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۷:۳۷
کد خبر: ۱۳۰۵۳۴۲
استاندار در رأس پیگیری دغدغه های خبرنگاران
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: استاندار در رأس دغدغه های خبرنگاران قرار دارند.

به گزارش برنا از  خراسان جنوبی؛ مقامی با تأکید بر این مطلب در جلسه دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با استاندار خاطرنشان کرد: دغدغه های خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای استان، برای شخص استاندار، حائز اهمیت است و به طور ویژه بر رفع آنها تأکید دارند.
وی تصریح نمود: در اثبات این دغدغه همین بس که از ابتدای حضور ایشان در استان و طی این ۹۰ روز، چهار نشست با اصحاب رسانه داشته اند.
مشاور استاندار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات جامعه رسانه‌ای استان، اظهار داشت: یکی از مهم ترین موارد، موضوع مسکن خبرنگاران است که حسب دستور استاندار در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی پیگیری های لازم صورت گرفته است.
مقامی ادامه داد: برگزاری یک جلسه ویژه با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی و با حضور مدیرعامل خانه مطبوعات، مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران و مدیران دستگاه‌های متولی برای جمع بندی پیگیری ها و ارائه راهکارهای لازم در این زمینه هم، برای هفته آینده پیش بینی شده است.
وی متذکر شد: چنانچه در این جلسه به نتیجه متقنی نرسیم، مطمئناً در جلسه ای با حضور شخص استاندار، موارد پیگیری خواهد شد.
مدیر روابط عمومی استانداری از نشست خود و مدیرعامل خانه مطبوعات با رئیس شورای هماهنگی بانک های استان گفت و تصریح نمود: در آن جلسه مقرر شده مدیرعامل خانه مطبوعات در نخستین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان حضور یافته، مطالبات اصحاب رسانه را با هدف پیگیری و رفع تشریح نماید.
مقامی بر اصل یکصدایی در بحث پیگیری مطالبات صنفی خبرنگاران تأکید کرد.
وی از ورود روابط عمومی استانداری به موضوع ارزیابی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی گفت و اظهار داشت: سال آینده، در قالب ۲۰ کارگروه ویژه و در راستای اطلاع رسانی خدمات دولت، به موضوع ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها ورود خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز