پیوستن بیش از دو هزار نفر به پویش بهرفت جوانان هلال احمر قزوین

۱۴۰۱/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۱۴۰۱۹
پیوستن بیش از دو هزار نفر به پویش بهرفت جوانان هلال احمر قزوین
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از پیوستن بیش از دو هزار نفر از مراجعه‌کنندگان و مسافرین نوروزی به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نادر میرزایی در این رابطه اظهار داشت: از آغاز طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان، شاهد استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از پویش بهرفت این پست ها بوده ایم و دو هزار و 41 تن به این پویش پیوستند.

وی افزود: در این پست ها از مسافرین و مخاطبان دعوت می شود تا در پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) شرکت کرده و میثاق نامه ای که مشتمل بر رعایت نکات ایمنی در رانندگی میباشد را امضا کنند تا همواره با رعایت این نکات سلامت خود و خانواده را تضمین کنند.

میرزایی اشاره کرد: جوانان بشردوست اهل هلال استان قزوین در راستای ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و نشاط اجتماعی در ایام نوروز فعالیت های متنوعی را در پست های نوروزی از خود به نمایش گذاشتند که با استقبال مردم همراه شد.

وی ادامه داد: از جمله فعالیت های دیگر جوانان بشردوست در این پست ها می توان به ارائه پیام های ایمنی و معرفی نقاط پرخطر محورهای مواصلاتی استان قزوین و سرگرم کردن کودکان با برنامه های فرهنگی، آموزشی و هنری در ایستگاه های دوستدار کودک، اشاره کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین با اعلام اینکه "طرح ملی خدمات بشردوستانه" از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱5 فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، در ادامه عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این پویش بتوانیم گامی کوچک در کاهش حوادث برداریم و به هموطنان عزیز در ایام نوروز خدمات شایسته ای ارائه دهیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز