جواد قناعت: شستا بدنبال توسعه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی است

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۳:۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۳۳۰۱
جواد قناعت: شستا بدنبال توسعه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی است
در پاسخ به پیگیری های استاندار، شستا از توسعه سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت در دیدار با مدیرعامل شستا، ضمن عرض تبریک این انتصاب، به تشریح ظرفیت‌های استان پرداخت.
وی با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شستا در خراسانی جنوبی ، از چالش‌ها و موانع پیش‌روی سرمایه گذرای در این استان پرداخت و تأکید کرد: در راستای تسهیل روند سرمایه گذاری و شتاب بخشیدن به اقدامات و برنامه های سرمایه گذاران و هلدینگ ها و شرکت‌های سرمایه گذاری در استان، در حال رفع موانع می باشیم.
استاندار با اشاره به ذخایر معدنی بی نظیر استان، تصریح نمود: با سرمایه‌گذاری شستا در خراسان جنوبی، روند بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها شتاب گرفته و ترغیب شرکت‌های سرمایه‌گذاری دیگر جهت حضور و سرمایه‌گذاری در استان را به همراه دارد.
قناعت با بیان این که تحقق شعار سال به عنوان یک چراغ راه، در اولویت برنامه های استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: در راستای دانش بنیان شدن صنعت در استان، اقدامات ویژه ای در دستور کار می باشد.
وی، خام فروشی را از مهمترین معضلات در خراسان جنوبی عنوان کرد و متذکر شد: توسعه صنایع فرآوری مواد معدنی از مهمترین برنامه های استان در سال جاری است.
مدیرعامل شستا نیز با اشاره به حوزه وظایف و اختیارات شستا(شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) گفت: سیاست کلان شستا در حوزه سرمایه‌گذاری، با محوریت مناطق کم برخوردار جهت ایجاد توسعه و اشتغال پایدار است.
ابراهیم بازیان افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها ضمن ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان، باعث کاهش تبعات سیاسی و اجتماعی در منطقه شده و در نتیجه امنیت ایجاد می‌کند.
وی تأکید کرد: شستا با حضور در دو شرکت سیمان قاین و معدن ذغالسنگ طبس در خراسان جنوبی، تلاش می‌کند با اجرای پروژه‌های توسعه‌ای، روند توسعه استان را سرعت ببخشد.
شایان ذکر است؛ این دیدار با حضور نخعی نماینده مردم شریف نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی همراه بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز