معاون اجرایی رئیس جمهور: ۹۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی خراسان جنوبی اختصاص یافت

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۴۷۶۹
معاون اجرایی رئیس جمهور: ۹۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی خراسان جنوبی اختصاص یافت
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان خراسان‌جنوبی، گفت: از محل منابع بالغ بر۹۰۰ میلیارد تومان در بازه زمانی ۳ سه تا ۴ ماهه به پروژه‌های عمرانی استان در سرفصل‌های مختلف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،  سید صولت مرتضوی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:  با توجه به اینکه رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به استان‌های کم برخوردار دارد در چند ماه گذشته ۹۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی تزریق شده است و همچنین در ماه‌های اینده تخصیص‌های جدیدی برای این استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف از سفر به این استان پیگیری مشکلات وبررسی روند اجرای مصوبات رئیس جمهوری  است گفت: دولت تلاش می‌کند تا استان‌های کم برخوردار تا پایان این دولت به متوسط شاخص‌های کشوری برسند.

نماینده، ولی فقیه در استان نیزبه طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد وافزود: اجرای دقیق و درست این طرح نیازمند همکاری مردم با دولت است و قطعا این طرح پیشرفت کشور را در پی دارد.  

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه برخی از مردم با تجربه گذشته‌ای که دارند نگران اجرای این طرح هستند گفت: هم اکنون دولت با صداقت و شجاعت در حال تلاش است و قوای دیگر هم با تمام توان با دولت همکاری می‌کنند تا این طرح به سرانجام برسد.

استاندار نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه ویژه دولت به خراسان جنوبی خواستار احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی زیرکوه، پست ۴۰۰ کیلو ولت نهبندان، انتقال آب از دریای عمان به استان، و سرعت گرفتن ساخت راه آهن بیرجند –قاین –یونسی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز