وزیر ورزش: دولت تمام قد در خدمت مردم است

۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۱:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۵۶۳۴
وزیر ورزش: دولت تمام قد در خدمت مردم است
وزیر ورزشو جوانان با اشاره به فعالیت شبانه روزی مدیران دولتی برای رفع مشکلات گفت: دولت تمام قد در واقع بصورت دو شیفتی برای رفع مشکلات تلاش می کنند و در خدمت مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر سجادی در جریان سفر رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان هریس گفت: از فرماندار محترم نماینده محترم و امام جمعه محترم تشکر می کنم.

وی ضمن تقدیر از پیگیری های نمایندگان منطقه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از نمایندگان مردم شریف شهرستان های هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که همیشه به وزارتخانه می آیند و پیگیر مسائل و مشکلات ورزش شهرستان هریس و اهر می شوند.

وی با اشاره به تلاش سه قوه برای رفع مشکلات گفت: امروز سه قوه کدر کنار همدیگر تلاش می کنند و میدوارم خروجی این کارها و همکاری ها خیر و برکت و اتفاقات خوب باشد.

وزیر ورزش با اشاره به موضوع اشتغال اظهار کرد:هنگام خروج از خانه شهیدان سلیمی جوانان مشکلات ورزشی و مشکلات ناشی از شرایط کرونایی و بحث اشتغال را مطرح می کردند که امیدوارم به زودی از این شرایط عبور کنیم.

وی ادامه داد: دو سال و نیم شرایط کرونایی را درکشور داشتیم، دولت در 9 ماه اخیر هر چند این 9 ماه بصورت برق و باد گذشته تمام تلاش خود را به کار بست و  انصافاً اعضای دولت از صبح الی طلوع تا پاسی از شب برای پیگیری امور و مشکلات فعالیت می کنند.

انتهای پیام

خبرنگار: امین خوانگر

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز