برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای گرامیداشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۹۰۶۱
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی از دستگاه های اجرایی استان خواست تا برای گرامی داشت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، برنامه ریزی منسجم و هدفمند همراه با برنامه های محتوایی خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛سید محمد رضا طالبی با بیان این مطلب در شورای توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد استان، خاطرنشان کرد: بر اساس دستور العمل وزارت کشور، دستگاه های اجرایی استان باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند همراه با برنامه های محتوایی در این خصوص اقدام کنند.

وی با اشاره به این که برنامه های ویژه هفته تشکل ها از 22 تا 27 مرداد اجرا خواهد شد، اضافه کرد: هر دستگاه اجرایی حداقل سه برنامه محتوایی به این مناسبت باید برگزار کند.

به گفته وی؛ برگزاری کارگاه آموزشی 22 و 23 مرداد در حاجی آباد بیرجند، برپایی نمایشگاه دستاوردهای تشکل های استان در استانداری، تقدیر از تشکل های فعال غیر دولتی توسط دستگاه های اجرایی، بازدید از سمن ها در طول هفته ملی تشکل ها و... از جمله برنامه های مورد نظر است.

معاون استاندار گفت:  نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای تشکل های مردمی استان نیز در سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. 

طالبی ادامه داد: دیدار فعالان تشکل های مردمی استان با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار از دیگر برنامه های مورد نظر برای این ایام است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز