مشارکت های مردم اولویت های شورای مبارزه با مواد مخدر قزوین است

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۷:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۸۱۹۲۶
مشارکت های مردم اولویت های شورای مبارزه با مواد مخدر قزوین است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: امسال این شورا تقویت مشارکت های مردمی را از اولویت های خود در راستای مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ جلسه ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک به ریاست فرماندار شهرستان آبیک و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین و سایر مدیران شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد.

سید جمال الدین حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در این جلسه با اشاره به لزوم ورود سازمان‌های مردم نهاد بر امر پیشگیری اظهار داشت: در این راستا تقویت مشارکت‌های مردم و بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری و آموزش با توسعه برنامه‌هایی همچون مدارس مروج سلامت، آموزش مهارت‌های زندگی و مقابله با شیوع مصرف مواد مخدر در دستور کار است.

وی افزود: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر بصورت مردمی انجام شود، قطعاً اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت همچنین برای تخصصی وارد شدن به بحث مبارزه با مواد مخدر، استفاده از پتانسیل دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با بیان اینکه ورود خیرین و نیکوکاران در موضوعات اجتماعی به ویژه حوزه پیشگیری، مقابله و درمان اعتیاد می تواند نتایج شگرفی را برای استان به ارمغان بیاورد، گفت: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت معتمدین، فرهنگیان و بزرگان هر محله در راستای پیگیری و آموزش در محله ورود کنیم.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ما برای کمک به مردم و کشورمان در همه عرصه‌ها آماده خدمت و همکاری هستیم و هر جا احساس کنیم کمکی از دستمان برای بهبود وضعیت مردم عزیز و مهربان کشورمان بر می آید با تمام وجود پای کار هستیم.

حسینی با تأکید بر اینکه شورای هماهنگی در طرح ها و برنامه های آموزشی و پیشگیری ویژه مواد مخدر جامعه دانش آموزشی شهرستان را مورد توجه ویژه قرار دهند، خاطر نشان کرد: اعتیاد، حاصل کم توجهی خانواده‌ها، مسئولان و جامعه در ابعاد مختلف به این آسیب است و همه ما در مواجه با این معضل، مسئولیت اجتماعی داریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در پایان متذکر شد: جهان استعمار و استکبار با اشاعه فرهنگ غلط، دسیسه ها و روش های مختلف در صدد است مردم  و بخصوص نسل جوان کشور را در فسادهای گوناگون مانند اعتیاد به مواد مخدر آلوده کند تا نسل جوان هیج انگیزه ای برای کار و تلاش و خلاقیت نداشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز