استاندار خراسان جنوبی: وظیفه همه ما حمایت همه جانبه از نیروی انتظامی است

۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۰۸:۵۷:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۵۰۴۸
استاندار خراسان جنوبی: وظیفه همه ما حمایت همه جانبه از نیروی انتظامی است
استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: وظیفه همه ما، حمایت همه جانبه از نیروی انتظامی و پلیس است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با تأکید بر این مطلب در جشنواره شهید رجایی، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: تلاش های کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی در یک سال گذشته و به ویژه در این ایام اخیر جای تشکر دارد.

وی با اشاره به ناآرامی های اخیر کشور و استان تصریح کرد: ناآرامی های کف خیابان از یک طرف و کم لطفی هایی که در تریبون های رسمی نسبت به نیروهای جان بر کف انتظامی شد، لطمات روحی و جسمی به همراه داشت.

استاندار با تأکید بر این که حساب مردم از آشوبگران جداست، متذکر شد: برخی از این افراد، که جای شان روی سر ماست، معترضینی هستند که به برخی عملکردها و اقدامات انتقاد دارند، اما گروهی خاص و اندک که به غرب و اروپا دل بسته اند با سوء استفاده از شرایط موجود، به نیروی انتظامی جسارت می کنند که اصلاً پذیرفتنی نیست.

قناعت با بیان این که در هیچ کجای دنیا، پلیس را به قربانگاه نمی برند و مورد هجمه قرار نمی دهند، اظهار داشت: در موج های اعتراضات مردمی در اروپا و آمریکا،حکومت همواره از پلیس دفاع می کند و وقتی حجم اعتراضات زیاد می شود، یکی از مسئولان و رجال سیاسی را قربانی می کنند تا فضا آرام شود.

وی تأکید کرد: فلسفه این که هرگز و در هیچ شرایطی پلیس قربانی نمی شود، این است که تنها نیروی پلیس است که اقتدار و امنیت پایدار ایجاد می کند.

استاندار به دیگاه انقلاب درمورد پلیس اشاره کرد و گفت: به استناد فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در حمایت از نیروی انتظامی، این مجموعه مقتدر بسیار مظلوم واقع شده است.

قناعت با تأکید بر این که حمایت از نیروی انتظامی وظیفه همه ماست، خاطرنشان کرد:کافی است تاریخ دنیا را بخوانیم تا متوجه شویم وضعیت موجود کشورهایی مثل سوریه از چنین شرایطی شکل گرفته است.

وی با اشاره به این که هدف معاندین از دامن زدن به این آشوب ها، لطمه زدن به نظام، کشور، انقلاب و اسلام است، تصریح کرد: معاندان، تجزیه ایران اسلامی را می خواهند لذا وظیفه همه ماست که نگذاریم به این هدف شوم خود برسند.

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز