فرماندار بهمئی خواستار ارائه گزارش و راهکارهای مناسب در دو حوزه اشتغال و ازدواج جوانان شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۸:۵۰
کد خبر: ۱۴۰۶۹۳۳
فرماندار بهمئی خواستار ارائه گزارش و راهکارهای مناسب در دو حوزه اشتغال و ازدواج جوانان شد
فرماندار شهرستان بهمئی با ابراز گلایه از سخت گیری بانک های عامل و متولیان پرداخت تسهیلات وام های ازدواج و اشتغال جوانان ،خواستار ارائه گزارش و راهکارهای مناسب در حل مشکلات و معظلات جوانان در این دو حوزه شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان بهمئی با حضور محمدی فرماندار ،بیانی سرپرست اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش برگزار و در خصوص مسایل و مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان و ارتقای ورزش شهرستان بحث و تبادل نظر شد .

بیانی ،سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با تاکید بر نقش جوانان در امور مختلف اجتماع و جامعه ،خواستار توجه متولیان و بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و ازدواج جوانان شد .

ابوالفضل بیانی ،سرپرست اداره ورزش و جوانان بهمئی بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی و توجه و حمایت دستگاههای اجرایی شهرستان به ورزش شهرستان و امر ورزش قهرمانی و همگانی ،خواستار ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در امر ورزش شد .

محمدی ،فرماندار شهرستان بهمئی با تقدیر از دستگاه ورزش و جوانان شهرستان در برگزاری این جلسات خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات وام های اشتغال و ازدواج جوانان شد.

فرماندار شهرستان بهمئی با ابراز گلایه از سخت گیری بانک های عامل و متولیان پرداخت تسهیلات وام های ازدواج و اشتغال جوانان ،خواستار ارائه گزارش و راهکارهای مناسب در حل مشکلات و معظلات جوانان در این  دو حوزه شد .

ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در دستگا ههای اجرایی شهرستان و ارائه گزارش در جلسه شورای ورزش شهرستان ،هماهنگی ادارات در برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان ،معرفی روسای هیات های شهرستان بعنوان مشاورین فرماندار در حوزه ورزش و جوانان ،اهتمام ادارات و دستگاههای متولی پرداخت وام های اشتغال زایی و ازدواج جوانان و ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان ،تسهیل بانک های عامل در پرداخت وام های ازدواج و اشتغالزایی جوانان و ارائه راهکارهای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان و ارائه گزارش به فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان از مهمترین مصوبات نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش شهرستان بهمئی بود .

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز