کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۱:۴۶
کد خبر: ۱۴۰۷۸۰۸
کهگیلویه و بویراحمد میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر دو شهید گمنام در کهگیلویه و بویراحمد تشییع می شود.

سید جواد هاشمی مهر ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری روز سه شنبه در کمیته سیاست‌گذاری هماهنگی و نظارت بر خاکسپاری و تعیین مکان تدفین این شهدا افزود: ۲۷ آذرماه، پیکر پاک این دو شهید گمنام وارد استان و همزمان با سراسر کشور، ششم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دو نقطه استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: تقویم حضور شهدا در استان، در راستای هماهنگی و اجرای منظم برنامه‌ها، توسط حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تهیه می‌شود و برای برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری مراسم استقبال از پیکرهای شهدا، نشستی با حضور دستگاه‌های متولی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: پیکر یکی از این شهدا، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در حوزه علمیه خواهران شهر دهدشت و پیکر شهید دیگر در منطقه لیشتر گچساران خاکسپاری می‌شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز