کارشناس اورژانس قزوین مورد ضرب و شتم قرار گرفت

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۸:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۸۳۵۶
کارشناس اورژانس قزوین مورد ضرب و شتم قرار گرفت
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از ضرب و شتم و حمله به کارشناس اورژانس قزوین پس از تصادف نیسان با آمبولانس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن اسماعیلی در این باره اظهار کرد: در ماموریتی که روز گذشته مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه پراید بود به پایگاه اسفرورین اعلام شد، کارشناسان پایگاه اسفرورین برای پوشش ماموریت تصادف به آدرس اعلام شده اعزام شدند و پس از انتقال مصدومین به بیمارستان در حال بازگشت از ماموریت در داخل شهر اسفرورین بودند که نزدیک پایگاه یک خودرو نیسان با سرعت بالا از پشت با آمبولانس تصادف می کند.

وی افزود: کارشناسان پایگاه اسفرورین به دنبال تصادف نیسان با آمبولانس دچار تروما (ضربه) به سر و گردن شدند، آمبولانس پایگاه دانسفهان برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به کارشناسان اورژانس به محل تصادف آمبولانس اسفرورین اعزام شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس به بررسی راننده نیسان که دچار آسیب شده بود پرداختند و  اعلام می کنند که لازم است عوامل انتظامی جهت انجام کارهای قانونی به محل حادثه مراجعه کنند که راننده نیسان به سمت آنها حمله ور شده و شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس که در تصادف دچار آسیب شده بودند، می کند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین با بیان اینکه مصدومین به بیمارستان شفا تاکستان انتقال یافتند ، تصریح کرد: کارشناسان اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام کرد اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی پیگیری می شود. بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتار‌ها و برخورد‌هایی نیست.

در حال حاضر سریعا آمبولانس دیگری جایگزین آمبولانس تصادفی شد و از سایر کارشناسان اورژانس جهت پوشش در شیفت این پایگاه استفاده شده است و پایگاه اورژانس اسفرورین سریعا به حالت فعال و آماده خدمت به مردم شهر اسفرورین درآمد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز