همه پروژه‌های آب منطقه‌ای فعال شدند

۱۴۰۱/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۵:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۳۴۹۶
همه پروژه‌های آب منطقه‌ای فعال شدند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه پروژه‌های آب منطقه‌ای استان فعال در یکسال دولت سیزدهم فعال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای حفاظت از منابع آب با اشاره به حرکت جدی که در پروژه‌های آب استان ایجاد شده گفت: دو سال پیش هیچ پروژه عمرانی خصوصا در حوزه آب فعال نبود اما تلاش کردیم و با جذب اعتبار این پروژه‌ها فعال شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سد تنگ سرخ پروژه‌ای بود که سه سال تعطیل شده بود، طرح‌های آبرسانی امامزاده جعفر،آبرسانی به آب چهار شهر، آبرسانی به لیکک، آبرسانی از رودخانه گندمکار به منطقه قلعه‌رئیسی پروژه‌های مهمی بودند که تعطیل بودند.

وی بیان کرد: سد سقاوه به دلیل ماده ۲۳ تعطیل شده بود و آب دهدشت همچین شرایط را داشت که خوشبختانه سد سقاوه در حال تجهیز کارگاه است و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

حاجی‌زاده بیان کرد: خوشبختانه در یکسال اخیر پروژه‌های آب منطقه ای فعال شده که انتظار می‌رود هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استان در حوزه آب وارد مدار شده و حرکت رو به رشدی در پیش گرفته است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم احداث مخازن ذخیره آب در استان تاکید کرد و گفت : منابع طبیعی زمین احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی در اختیار آب منطقه‌ای قرار دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که آخرین روزهای خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد را پشت سر می‌گذارد، گفت: در سیل مانسون و زلزله سی‌سخت عملکرد قابل قبولی داشتیم و توانستیم علی‌رغم کمبود امکانات آنها را مدیریت کنیم.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز