آغاز پنجمین جشنواره ملی برف و اسکی در یاسوج

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۰۸:۳۵:۱۷
کد خبر: ۱۴۲۸۲۷۴
آغاز پنجمین جشنواره ملی برف و اسکی در یاسوج
رییس هیات اسکی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجمین جشنواره ملی برف و اسکی باهدف ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری زمستانه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حمید زرافشان گفت: این جشنواره با استقبال خوب مردمی و با حضور مسئولان استانی، هنرمندان، ورزشکاران استان های مختلف، در محل پیست اسکی "کاکان" در ۱۸ کیلومتری شهر یاسوج برگزار شد.

زرافشان عمده ترین اهداف برگزاری جشنواره ملی برف و اسکی یاسوج را جذب گردشگر، رونق صنعت گردشگری زمستانی ، معرفی قابلیتهای گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد تحرک اقتصادی و اجتماعی در بین مردم این استان اعلام کرد.8996235_552-300x190

وی برخی از برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره را برگزاری مسابقات ورزشی زمستانی از جمله اسکی، برف پیمایی، مجسمه سازی و تندیس سازی، اجرای موسیقی های محلی، نمایش های آداب و رسوم استانی، مسابقات سرگرمی، پخت غذاهای محلی متناسب با فصل سرما، عنوان کرد.

زرافشان گفت: جشنواره ملی برفی دنا در روزهای ششم و هفتم بهمن امسال به مدت ۲ روز در پیست اسکی "کاکان" یاسوج برنامه ریزی شد و ورزشکارانی از استانهای کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و تهران و بوشهر در این جشنواره با یکدیگر به رقابت می پردازند.dena-ski-resort-2

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز