اعلایی: دولت سیزدهم با تدبیر، اخلاص و سلامت منافع مردم را دنبال خواهد کرد

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۰:۳۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۳۱۳۶۱
اعلایی: دولت سیزدهم با تدبیر، اخلاص و سلامت منافع مردم را دنبال خواهد کرد
استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم با درایت، تدبیر، اخلاص و سلامت منافع مردم را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین همزمان با دومین روز از دهه فجر در ابتدای سفر به شهرستان تاکستان، با همراهی حمزئی سرپرست فرمانداری تاکستان ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر، با تقدیم گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. 

IMG_20230202_112623_177

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ادامه با آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد. 

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در این دیدار اظهار داشت: دهه فجر امسال شرایط ویژه و متفاوتی نسبت به سال‌های قبل دارد چراکه دشمنان ملت ایران و بدخواهان کشور در ماه‌های گذشته هرچه که در توان داشتند به میدان آورده و تمام مکر، حیله و نیرنگی که متصور بود به کار گرفتند تا به کیان ایران و اقتدار نظام و مردم آسیب برسانند که با درایت و هوشیاری و بصیرت قابل توجه و مثال زدنی مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: دشمنان با توجه به برنامه‌ریزی‌های خود می خواستند جمهوری اسلامی برف امسال را نبیند، دقیقا مانند گذشتگان خود که می‌خواستند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نبیند نقشه‌های آنها عملیاتی نشد و امروز به انعکاس خاطرات خود پرداخته‌اند. 

اعلایی گفت: جشن دهه فجر امسال برای دوستداران انقلاب و مردم شور و شعف بیشتری دارد و خاری در چشم دشمنان است چراکه تمامی توطئه ها خنثی شده و دشمنان باید بدانند که این مسیر تازه در ابتدای خود قرار دارد. 

استاندار قزوین با اشاره به منویات امام خمینی(ره) مبنی بر اثرات جهانی انقلاب، اضافه کرد: آمریکا در مواجهه با ایران به اوج استیصال رسیده است و این را در وقایع جنگ اوکراین و پیگیری‌ها و صحبت‌های ضد و نقیض درباره برجام می توان به راحتی مشاهده کرد. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خدمتگزاران مردم در دولت سیزدهم با درایت، تدبیر، اخلاص و سلامت منافع مردم را دنبال می‌کنند و به دنبال این باشند که هم پیش بروند و هم موانع پیشرفت را از مسیر بردارند، اظهار داشت: اقداماتی که در سطح کشور و استان اتفاق افتاده به درستی و مناسب به اطلاع مردم نرسیده است ولی تمامی این اقدامات در جهت پیشرفت کشور و استان ادامه خواهد داشت و موظف هستیم در هر فضایی که خدمت می کنیم برای آن برنامه ریزی داشته‌ باشیم.

IMG_20230202_112412_272در این دیدار، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رحمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری، متوسلین مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، حمزه‌ای فرماندار تاکستان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز