دعوت قایقران نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی کشور

۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۰۷:۴۸:۲۸
کد خبر: ۱۴۳۵۹۸۶
دعوت قایقران نوجوان کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی کشور
رئیس هیات قایقرانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ساسان دانشی اصل متولد ۱۳۸۸ از استان کهگیلویه و بویراحمد ، دارای مقامات و مدالهای کشوری ، منطقه ای و استانی بر حسب توان و تجربیات خوبی که داشته اند و با حمایت و همکاری هیات قایقرانی کشور و استان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید احمد گنجی از دعوت قایقران نوجوان هم استانی ساسان دانشی اصل به اردوی تیم ملی خبر داد.

گنجی با بیان این خبر اظهار داشت:اولین اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم کشور در رده های سنی نوجوانان ،جوانان و بزرگسال و زیر 23 سال به میزبانی تهران و دریاچه آزادی در حال برگزاریست.IMG_۲۰۲۱۱۰۱۲_۱۴۵۰۰۹

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تیم ملی قایقرانی کشور خود را برای رقابتهای قهرمانی آسیا 2023و بازیهای آسیایی هانگژو چین آماده می کند.

گنجی رئیس هیات قایقرانی استان افزود:این اردو از 16تا 30 بهمن ماه و با حضور ورزشکاران و قایقرانانی از استان های :کرمانشاه ،البرز ،قزوین ،تهران ،هرمزگان و کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاریست. و ساسان دانشی اصل به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان  استان و همچنین هیات قایقرانی استان در این اردو حضور دارند.

n00412225-r-b-010

انتهای پیام 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز