دستگیری کلاهبردار میلیاردی در یاسوج

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۰۷:۳۹:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۷۳۳۷
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در یاسوج
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرد با ترفند وعده ازدواج آسان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ سید مهدی عمران فر افزود: در پی دریافت ارجاع یکی از شهروندان مبنی بر این که پس از عضو شدن در یک کانال تلگرامی با عنوان ازدواج آسان با فردی آشنا شده که به بهانه واهی و پوچ مبلغ بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از ایشان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: با توجه به شکایت صورت گرفته موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

عمران فرد گفت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی فرد کلاهبردار را در یکی از استان‌های شمالی شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: افراد سودجو با راه اندازی صفحه‌های غیر اخلاقی در شبکه اجتماعی و دادن وعده‌هایی در خصوص ازدواج آسان یا دوستی‌های غیر اخلاقی از کاربران کلاهبرداری کرده و باعث رواج فساد در جامعه می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان اضافه کرد: به شهروندان توصیه می‌شود ضمن پایبندی به اصول شرعی و اخلاقی از ورود به شبکه‌های اجتماعی که باعث تخریب افکار آن‌ها شده و گسست زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها را به دنبال دارد خودداری کرده و فریب وعده‌های دروغین شیادان اینترنتی را نخوریم.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز