بانوان مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمدی بیمه می‌شوند

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۰:۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۵۳۹۰۹
بانوان مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمدی بیمه می‌شوند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دختران و بانوان بالای ۱۸ سال با حداکثر ۵۰ سال سن در همه مناطق روستایی و شهری می‌توانند از طریق انعقاد قرارداد بیمه زنان خانه دار از خدمات مستمری بازنشستگی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سعید کرمی افزود: بانوان خانه داری که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند به صورت رایگان بیمه می‌شوند.

کرمی با بیان اینکه در این صندوق  بیمه هیچگونه تفاوتی بین دختران و زنان روستایی و شهری وجود ندارد، اضافه کرد: حق بیمه برای هر نفر دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است که این مبلغ توسط دولت پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از فرزند سوم هر خانمی که فرزندی را به دنیا بیاورند دو سال به حق بیمه وی اضافه می‌شود، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای برخورداری از این طرح بیمه ای  به کارگزاری‌های بیمه کشاورزی روستایی و عشایری مراجعه و در سامانه نام نویسی کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر  استان گفت: تاکنون ۳۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بیمه شده اند که از این تعداد هزار و ۱۱۶ خانوار مستمری بگیر این صندوق هستند.

انتهای پیام 

نظر شما