تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۲:۵۳:۴۵
کد خبر: ۱۴۵۴۰۱۱
تمدید مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی مودیان این استان تا پایان اردیبهشت ماه امسال تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛میلاد فرخان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اشخاص حقیقی و حقوقی این تا پایان اردیبهشت ماه مهلت دارند تا نسبت به ارائه درخواست بخشودگی جرائم مالیاتی خود اقدام کنند.


وی تصریح کرد: طرح بخشودگی جرائم مالیاتی مودیان در راستای تکریم حقوق فعالان اقتصادی و حمایت از تولید با دستور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از دهه فجر سال گذشته تا پایان اسفند ماه اجرا شد و این طرح برای آن دسته از مودیان که موفق به استفاده از مزایای این بخشنامه نشدند، اینک تمدید شده است .

فرخان عنوان کرد: در قالب این طرح برای حمایت از مراکز کسب و کار و رونق تولید، اشخاص حقیقی تا۲ میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سه میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می شوند.

وی بیان کرد :بهمن و اسفند سال ۱۴۰۱ تعداد پرشماری از مودیان مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت اصل بدهی خود، مشمول بخشودگی ۱۰۰درصدی جرائم مالیاتی شدند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: در سال جاری که به عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده حمایت از مراکز کسب و کار اولویت ادارات امور مالیاتی استان است.

فرخان تاکید کرد:تمدید بخشودگی جرائم مالیاتی در جهت حل مشکلات فعالان اقتصادی گام ارزنده ای در راستای تحقق منوبات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز