توزیع ۴۵۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۴۵۴۱۰۱
توزیع ۴۵۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۱۴۰۱ در مجموع نزدیک به ۴۵۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در ۳۶ جایگاه سوخت استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سالار خشایی اظهار کرد: بیشترین توزیع فرآورده در استان مربوط به بنزین بوده و در مقایسه با سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۲ درصد افزایش فروش بنزین وجود داشته است.

وی افزود: در حال حاضر پنج جایگاه سی ان جی شهرداری یاسوج فعال است و جایگاه بنسنجان نیز که به علت آتش سوزی غیرفعال شده بود، خوشبختانه با تلاش مالک و واحد صنفی در اولین روز عید ۱۴۰۲ فعال شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با فعال بودن این ۶ جایگاه سی ان جی ترافیک خودروها را در این جایگاه‌ها نداشته‌ایم و مردم نیز رضایت خوبی داشتند.

خشایی عنوان کرد: افزایش مصرف محسوسی در عید نوروز وجود نداشته که یکی از دلایل آن حضور در ماه مبارک رمضان و کاهش مسافرت‌ها بوده، دلیل دیگر آن نیز فعال بودن جایگاه‌های سی ان جی گاز و استفاده مردم از گاز مایع است.

وی ادامه داد: تاکنون سه درصد افزایش فروش بنزین را شاهد بوده ایم و پیش‌بینی می شود که نسبت به فروردین ۱۴۰۱ میزانی از افزایش را تا پایان فروردین داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست که در جایگاه‌های سوخت از کارت شخصی خود استفاده کنند زیرا کارتی که در جایگاه قرار داده‌ شده صرفاً برای موارد اضطراری و برای افرادی است که کارتشان مفقود شده است.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز