افزایش ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۲۳:۲۲:۳۲
کد خبر: ۱۴۵۴۱۷۴
افزایش ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد
محمدی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد تردد کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عابد محمدی اظهارداشت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۸ فروردین امسال تعداد ۳ میلیون و ۲۵۱ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد تردد کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد تردد ۵۲۷ هزار وسیله نقلیه وارد کهگیلویه و بویراحمد و ۴۷۵ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

محمدی با اشاره به شلوغ‌ترین جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز اضافه کرد: جاده یاسوج - اصفهان با تردد ۳۱ هزار وسیله نقلیه در روز شلوغ‌ترین جاده کهگیلویه و بویراحمد در این ایام بوده است.

وی با بیان اینکه جاده گچساران به بابامیدان با تردد روزانه ۲۸ هزار وسیله نقلیه در رتبه دوم شلوغ ترین جاده‌های استان قرار دارد، ادامه داد: جاده یاسوج - بابا میدان با ۲۳ هزار، جاده کمربندی یاسوج با ۱۸ هزار و جاده دهدشت - بهبهان با تردد روزانه ۱۷ هزار وسیله نقلیه در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان بدون اشاره به آمار تصادفات در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات نوروز امسال گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بر اثر وقوع تصادفات در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه ۱۶ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز