بازدید بیش از ۵۵۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۳:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۴۲۹۸
بازدید بیش از ۵۵۱ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از روز بیست و پنجم اسفند سال ۱۴۰۱ تاکنون ۵۵۱ هزار و ۴۰۷ گردشگر از جاذبه های طبیعی،تاریخی و مذهبی استان بازدید کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سعید طالبی پور در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از روز بیست و پنجم اسفند سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲۲۱ هزار و ۱۶۳ گردشگر در این استان اسکان یافته اند.

وی ادامه داد: این تعداد گردشگر در هتل ها، مهمانسراها، مدارس و اقامتگاه های بومگردی کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۳ هزار و ۴۱ نفر از جاذبه های گردشگری استان در روز نهم فروردین بازدید کردند که از این تعداد ۳۶ هزار و ۱۶۸ نفر آمار اقامت رسمی است.

وی بیان کرد: روستای کریک در شهرستان دنا، منطقه شلالدون باشت، بارگاه حضرت بی بی حکیمه (س) در گچساران ،آبشار یاسوج و چشمه بلقیس چرام از شلوغ ترین جاذبه های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز امسال بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: بیش از ۱۲۰ مجموعه گردشگری در سطح استان شامل اردوگاه های تفریحی، خانه های مسافر و بوم‌گردی ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ فعال است.

وی تاکید کرد: ۴۹۰ اتاق، متشکل از یکهزار و ۶۱۹ تخت در کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی شده است.

انتهای پیام 

نظر شما