مدیرخانه مطبوعات استان مطرح کرد:

طرح طبقه بندی و ارزیابی رسانه ها در یزد اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۵:۴۶
کد خبر: ۸۶۱۹۲۳
طرح طبقه بندی و ارزیابی رسانه ها در یزد اجرا می شود
مدیرخانه مطبوعات استان یزد از اجرای طرح طبقه بندی و ارزیابی رسانه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، فرزاد فیضی با بیان اینکه یکی از موارد تفویض اختیار شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خانه های مطبوعات، اجرای طرح طبقه بندی و ارزیابی رسانه ها است، افزود: هم اکنون این مهم با مشارکت همه نهادها و ادارات درگیر با حوزه رسانه در حال نهایی شدن است.

وی در ادامه تاکید کرد: از این پس تمام اقدامات و حمایت هایی که از رسانه ها و اصحاب رسانه صورت می گیرد بر اساس این ارزیابی و طبقه بندی خواهد بود.

مدیر خانه مطبوعات استان یزد با بیان اینکه یکی دیگر از مزایای این طرح ساماندهی حضور رسانه ها در نشست های خبری است؛ تصریح کرد: بر اساس این طرح گروهی از رسانه ها مجوز حضور در نشست خبری خواهند گرفت و نهایتا پس از پایان نشست خبری عملکرد آنها ارزیابی می شود.  

فیضی با تاکید بر اینکه همواره فرصت ارتقا برای رسانه ها وجود دارد، یادآور شد که در این طرح به صورت کاملا شفاف شرایط دستیابی به رتبه های بالاتر عنوان شده و دلایل قرارگیری در رتبه فعلی نیز برای هر رسانه مشخص می باشد و طبقه بندی صورت گرفته نیز در بازه زمانی سه ماهه بروزرسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از انتشار اسامی و رتبه آنها فرصتی برای بررسی مجدد و رسیدگی به اعتراضات رسانه ها در نظر گرفته شده است.

مدیرخانه مطبوعات استان یزد خاطرنشان کرد: نقش مدیران مسئول و سرپرستان نشریات سراسری و خبرگزاری ها در این طرح بسیار حائز اهمیت است و به نحو شایسته ای اختیارات مدیران مسئول را احیا خواهد کرد.

وی در پایان خواستار همکاری و همراهی اصحاب رسانه برای اجرای شایسته و دقیق این طرح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز