رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی سنندج:

گردشگری یکی از مهمترین مصادیق توسعه صنعت هنر است

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۷:۴۲
کد خبر: ۸۶۲۱۴۱
گردشگری یکی از مهمترین مصادیق توسعه صنعت هنر است
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی سنندج گفت: اگر بتوانیم آثار هنری و صنایع دستی که در یک منطقه تولید می شود را به عنوان برند آن منطقه معرفی و آنها را تجاری سازی کنیم، اقتصاد منطقه با تحول روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مختار هاشمی ظهر امروز در نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی سنندج، گفت: نقش بخش خصوصی در توسعه این حوزه ها باید به خوبی دیده شود و با دوری کردن از حاشیه ها می توان ظرفیت های موجود در این بخش را توسعه و گردشگری و اقتصاد هنر را رونق بخشید.

رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه ترسیم نقشه راه برای دست یافتن به این اهداف بسیار مهم است، عنوان کرد: این کمیسیون ارتباط مستقیمی با توسعه پایدار و معیشت مردم دارد و می تواند با ارتقای شاخص های این حوزه نقش خود را به خوبی ایفا کند.

او افزود: نقش اتاق بازرگانی در دهه پیش برای توسعه اقتصاد بازرگانی در بخش های مختلف در سنندج به خوبی تعریف شده است و اکنون می توان با تولید علم و اندیشه و آزادی عمل اهداف را پیش برد.

رئیس کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی سنندج گفت: باید کارهایی ماندگار برای هنر و صنایع مختلف کردستان انجام داد که نظیر آن را می توان ثبت ملی کردستان به عنوان پایتخت دف عنوان کرد که با این کار این میراث معنوی برای همیشه برای کردستان به یادگار می ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز