​استاندار زنجان:

شهدا همیشه جاویدان می مانند

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۷:۳۰
کد خبر: ۸۶۲۵۳۵
شهدا همیشه جاویدان می مانند
استاندار زنجان گفت: هر چیزی در این دنیا روزی کهنه و از طراوت آن کاسته می شود ولی آنچه همیشه جاویدان می ماند شهید است و شهدای ما حق مسلم تاریخ هستند.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت که به میزبانی شهرستان ابهر برگزار شد، اظهار داشت: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و نزدیک به ۶۰۰ آزاده را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

وی گفت: تجلیل، یادواره و بزرگداشت‌هایی که برای شهدا و خانواده آنها برگزار می‌شود برای تبیین این مهم است که همه اقشار بدانند و فراموش نکنند کشوری که امروز به این جایگاه رسیده چه بهای سنگینی پرداخته است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان تاکید کرد: دشمنی آمریکا مربوط به دیروز و امروز نیست و هیچ موضوع جدیدی ندارد فقط رئیس جمهوری فعلی این کشور درباره آن صریح‌تر صحبت می‌کند.

این مسئول یادآور شد: باید بتوانیم نقشه‌های دشمن را عقیم کنیم که نمونه‌ای از آن جواب دندان شکنی بود که در پاسخ به ارزیابی پهپاد خود دریافت کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه دلیل ماندگاری شهدا حق بودن این عزیزان است، بیان کرد: جوانان آن دوران، عاشقانه گوش به فرمان امام خود در مرزهای کشور از حریم این آب و خاک دفاع کردند و مدافعان حرم امروز عاشقانه گوش به فرمان جانشین بر حق امام خارج از مرزها در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه و نزد خداوند، ادامه داد: کسانی افتخار خانواده شهید بودن را دارند که جایگاه شهید و شهادت را به خوبی درک کرده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کسانی می‌توانند رنج‌های آزادگان و دردهای جانبازان را درک کنند که تنها یک لحظه جای آنان باشند، گفت: شهدا به خاطر خدا و اهداف عالیه نظام اسلامی از بهترین چیزشان گذاشتند و عزیزترین هستی خود را در این راه تقدیم کردند.

وی از ولایت‌فقیه به عنوان یکی از رموز اتحاد کشور نام برد و گفت: جوانان امروز کشور ما مانند جوانان دیروز گوش به فرمان ولی‌فقیه بوده و در راه انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز