کشف ۴ تن و ۶۲۰ کیلو انواع موادمخدر در سمنان

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۲۵:۱۴
کد خبر: ۸۶۲۹۶۰
کشف ۴ تن و ۶۲۰ کیلو انواع موادمخدر در سمنان
جانشین فرمانده انتظامی استان با اعلام کشف 4 تن و 620 کیلو انواع موادمخدر در 3 ماهه نخست سال جاری از اعتیاد به عنوان سرمنشاء بسیاری از معضلات اجتماعی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛عبداله حسنی گفت: اعتیاد به موادمخدر سرمنشاء بسیاری از جرایم و معضلات در جامعه است به گونه ای که نزدیک 70 درصد سارقانی که در استان سمنان دستگیر شده اند، معتادان به موادمخدر هستند.

وی با اشاره به اینکه موادمخدر از هر نوعی که باشد، خطری جدی برای امنیت جامعه است، اظهار داشت: اعتیاد زمینه ساز حرکت معتاد به سوی ارتکاب هر نوع جرم و ناهنجاری است به شکلی که در برخی موارد منجر به بروز جرایم خشنی همچون قتل می شود.

این مقام انتظامی از برخورد قاطع و مستمر پلیس با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: برای برچیدن بساط این بلای خانمانسوز از تمام امکانات و توانمندی های خود استفاده می کنیم.

سرهنگ حسنی در ادامه این گفت و گو خاطر نشان کرد: با تلاش و پیگیری های ماموران انتظامی استان سمنان در 3 ماهه نخست سال جاری 4 تن و 620 کیلو انواع موادمخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 260 درصد افزایش یافته است.

وی از دستگیری 771 نفر در همین خصوص خبر داد و گفت: 234 نفر از این افراد، خرده فروشان موادمخدر بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برای پیشگیری از ابتلای جوانان به اعتیاد باید آموزش همگانی در جامعه توسعه یابد از برنامه ریزی منسجم پلیس در این راستا خبر داد و گفت: با توجه به این رویکرد نزدیک به 7 هزار نفر به ویژه نوجوانان و جوانان در 3 ماهه نخست امسال تحت آموزش های پیشگیرانه پلیس قرار گرفته اند.

 

نظر شما
پرونده ویژه