مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی؛

رضایتمندی مردم با اطلاع رسانی شفاف در جامعه فراهم می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۹:۲۹
کد خبر: ۸۶۵۵۸۳
رضایتمندی مردم با اطلاع رسانی شفاف در جامعه فراهم می‌شود
مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: ۳۰ فرستنده برای پوشش کامل شبکه های دیجیتالی استان مرکزی و تحقق ۱۰۰ درصدیِ پوشش، نیاز است.

به گزارش برنا از اراک ، امیر هوشنگ آذردشتی در نشست هم اندیشی با مسئولان، اصحاب فرهنگ و هنر، فعالان فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان خمین افزود: ۲۰۰ ایستگاه فرستنده در نقاط مختلف استان وجود دارد و ۲ گروه نیز برای رفع نقص‌های فنی این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: پوشش دیجیتال فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و اقتصادی استان مرکزی است چرا که برنامه‌های شبکه صدا و سیمای استان مرکزی در آن سوی مرزها نیز دیده می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس نظر سنجی مرکز سنجش در بخش فضای مجازی در ۲ سال اخیر، این استان بعد از استان فارس دومین استانی است که بیشترین کاربر را در سطح کشور با رضایتمندی ۹۰ درصدی به خود اختصاص داده است.
آذر دشتی گفت: با وجود ۲۴ ساعته شدن صداوسیمای استان مرکزی فقط چهار ساعت بودجه تولید معادل یک ششم هزینه تولید در این استان وجود دارد که امکان پوشش کامل اخبار و رویدادهای شهرستان‌های استان را نمی‌دهد.
وی بیان کرد: ۲۰۰ دقیقه در اخبار استان از ابتدای امسال به خمین پرداخته شده و ظرفیت‌های این شهرستان به عنوان زادگاه امام خمینی (ره) بیشتر از این است.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به فراخوان جذب کارشناس در برنامه‌های رسانه ملی استان افزود: از مجموع ۲۰۰ کارشناس فراخوان شده، تعداد ۵۰ نفر جذب شدند.
آذر دشتی تاکید کرد: برنامه‌های صدا و سیمای استان مرکزی با توجه به پیشرفت تکنولوژی محدود به جغرافیای خاص نمی‌شود و در تمام دنیا و کشور دریافت می‌شود.
وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای پخش زنده برنامه‌های شهرستان خمین به دلیلی بهره مندی این شهرستان از فیبر نوری وجود دارد.
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: دفتر خبری صدا و سیمای خمین به زودی به دفتر صدا و سیمای این شهرستان تبدیل می‌شود.
آذردشتی اضافه کرد: فضای مجازی فرصت مناسبی برای رشد فرهنگی جامعه است که اگر از این فرصت به درستی استفاده نشود، به تهدید تبدیل می‌شود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز