در ۳ ماهه نخست امسال؛

۴۴ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۲:۰۱
کد خبر: ۸۶۵۸۱۱
۴۴ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی پرداخت شد
کمیته امداد کردستان در ۳ ماهه نخست امسال ۴۴ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فرهاد کاظمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کردستان با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال بیش ار ۴۴ میلیارد تومان مستمری و کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، عنوان کرد: به طور میانگین ماهیانه حدود ۱۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان کردستانی پرداخت می شود.

وی افزود: میزان دریافتی مددجویان تحت حمایت برای خانوارهای یک نفره ۱۶۱ هزار تومان، دو نفره ۲۷۵ هزار تومان، سه نفره ۳۶۰ هزار تومان،  چهار نفره ۴۶۶ هزار تومان و پنج نفره و به بالاتر ۵۱۶ هزار تومان علاوه بر یارانه عمومی پرداختی بوده است.

کاظمی ضمن اشاره به اینکه هم اکنون ۵۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند که ۱۳ هزار خانوار آن را مددجویان مشمول تبصره ۱۴ تشکیل می دهد، گفت:مددجویان مشمول تبصره ۱۴ خانواده هایی هستند که در سال ۹۷ به دلیل شرایط اقتصادی کشور ووجود مشکلات و نیازمندی، به چرخه حمایت کمیته امداد اضافه شدند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ مستمری طی دو مرحله به حساب این خانوارها واریز می شود، تصریح کرد: برای مددجویان مشمول تبصره ۱۴  یک مرحله به حساب آنها واریز می شود .

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان افزود: کودکان یتیم و بی سرپرست، بیماران و افراد از کارافتاده، زنان سرپرست خانوار و سالمندان نیازمند و فاقد هرگونه درآمد شرایط ورود به چرخه حمایت این نهاد را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز