روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

آغاز برنامه حذف قبض‌های کاغذی برق در استان زنجان

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۱۷:۳۰:۱۴
کد خبر: ۸۶۶۲۰۱
آغاز برنامه حذف قبض‌های کاغذی برق در استان زنجان
حذف قبض‌های کاغذی (آب، برق، گاز و تلفن) در کشور بیش از 1400میلیارد تومان هزینه صدور قبض کاغذی کشور صرفه‌جویی می‌شود و این هزینه بسیار زیاد می‌تواند در مسیرهای دیگری سرمایه‌گذاری شده و از هدر رفتن سرمایه کشور جلوگیری کند.افزون بر بار مالی صدور قبض‌های کاغذی همچنین صدمه جبران‌ناپذیری به طبیعت وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ با حذف قبض‌های کاغذی (آب، برق، گاز و تلفن) در کشور بیش از 1400میلیارد تومان هزینه صدور قبض کاغذی کشور صرفه‌جویی می‌شود و این هزینه بسیار زیاد می‌تواند در مسیرهای دیگری سرمایه‌گذاری شده و از هدر رفتن سرمایه کشور جلوگیری کند.افزون بر بار مالی صدور قبض‌های کاغذی همچنین صدمه جبران‌ناپذیری به طبیعت وارد می‌کند.
این شرکت 445674 مشترک (تاپایان سال97) دارد و سال پیش 2میلیون و 667هزار و 344 قبض برق در این استان صادر شده است و برای صدور این تعداد قبض سالانه حدود 4ونیم تن کاغذ مصرف می‌شود.
به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند برای دریافت الکترونیکی قبض برق از راه های زیر اقدام نمایند:
1.شماره هفت رقمی رمز رایانه موجود در قبض برق خود را با تلفن همراه خود به شماره 50004927 ارسال نمایند و مبلغ کارکرد ماهیانه برق خود را دریافت کنند.
2.مراجعه به وب سایت شرکت Www.ZEDC.ir بخش خدمات الکترونیکی
3.اعلام حضوری شماره همراه به مامورین قرائت کنتور برق ویا دفاتر پیشخوان دولت
4.استفاده از سامانه برق زنجان (سبز) که از طریق کافه بازار یا از روی صفحه اول سایت می توانید اپلیکیشن مورد نظر را دانلود نمائید.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز