نیاز استان بوشهر به ۱۰۰میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیست محیطی

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۹:۴۲
کد خبر: ۸۶۷۱۸۸
نیاز استان بوشهر به  ۱۰۰میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های زیست محیطی
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر توجه به مقابله آلایندگی زیست محیطی گفت:با تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار امسال می‌توان طرح‌های تدوین شده را در راستای مقابله با آلایندگی زیست محیطی در کنگان و عسلویه انجام داد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ فرهاد قلی‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با تاکید بر توجه به طرح‌های زیست محیطی به ویژه در مناطق صنعتی اظهار داشت: صنایع پارس جنوبی بیشتر در شهرستان‌های کنگان و عسلویه قرار دارد که در این راستا برای مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی با تاکید بر تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های مقابله با آلایندگی‌های زیست محیطی در مناطق پارس جنوبی بیان کرد: با تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار امسال می‌توان طرح‌های تدوین شده را در راستای  مقابله با آلایندگی زیست محیطی انجام داد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز ملی می‌تواند ضامن اجرای برنامه‌های خوب زیست محیطی در کنگان و عسلویه باشد.

قلی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته به بسیاری از برنامه‌ها دست یافته‌ایم گفت: با تلاشی که همه همکاران محیط زیست استان بوشهر در سال گذشته شده به خیلی از اهداف برنامه‌ریزی شده دست یافته‌ایم و برای موفقیت بیشتر باید و به دست آوردن اعتبارات ملی برای توسعه فعالیت‌ها، تلاش بیشتری باید در زمینه به دست آوردن و تخصیص اعتبارات ملی در حوزه های تالاب‌ها، سواحل، گردوغبار و پسماند داشته باشیم.

وی همچنین برنامه‌های امسال در زمینه محله پاک در 38 شهر استان بوشهر، اجرای طرح محیط یار و آموزش صیادان و راه اندازی جشنواره شهروند دوستدار محیط زیست را مورد اشاره قرار داد و گفت: برنامه ششم توسعه را به طور جدی در نظر داشته باشیم و همواره در برنامه‌ریزی‌هاو سیاستگذاری‌های خود سرلوحه تصمیمات قرار دهیم.

قلی‌نژاد خواستار ارتباط پیوسته و فعال با سمن‌ها، رسانه‌ها، ائمه جمعه و فرمانداران در همه شهرستان‌ها شد و از همه معاونان، روسای ادارات حفاظت محیط زیست استان بوشهر خواست که درباره وظیفه محیط زیست درحوزه صنایع آلاینده شفاف سازی کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز