معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

حضور سمن‌ها در کارگروه‌ها تشریفاتی نباشد

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۶:۴۷
کد خبر: ۸۶۷۸۴۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اجرای گفت: حضور سمن ها و تشکل های غیردولتی در نشست های تصمیم گیری و کارگروه های مختلف این استان جنبه تشریفاتی ندارد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان مرکزی، با یادآوری ادغام سه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت زنان و خانواده افزود: تجربه نشان داده آزمون و خطاهای بسیاری برای طرح‌ها و برنامه‌ها اعمال می‌شود تا به بهترین شکل به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی اظهار داشت: ادغام کارگروه‌ها به معنای ضعف نیست بلکه نتیجه نشست‌ها باید خروجی داشته باشد و سایر ستاد، نشست و کارگروه‌ها به حاشیه رانده نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: برنامه ها در بخش های مختلف به تعریف و اقدام مشترک نیاز دارند تا با صرفه جویی در منابع همگرایی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: نباید جامعه هدف از مسئولان جدا باشد و سمن‌ها نمایندگان جامعه هدف هستند و باید در نشست‌ها حداقل ۲ سمن مرتبط فرهنگی، زنان، سلامت و خانواده حضور داشته باشد.

اکرمی افزود: برنامه و نشست‌های مسئولان باید منجر به دستاورد شود و چه بهتر که یک موضوع به درستی حل شود تا اینکه ۱۰ موضوع مطرح؛ اما بی نتیجه باقی بماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: حضور سمن‌ها نباید در کارگروه‌ها تشریفاتی باشد بلکه باید از ظرفیت آنها در موضوعات اجتماعی استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز